Koronaviruset: løpende informasjon om banktjenester
Vi følger anbefalingene fra Folkehelseinstituttet og gjør det vi kan for å begrense spredningen av viruset. Vi har derfor innført en rekke anbefalinger og nye rutiner for å beskytte kundene og medarbeiderne våre.
Kontakte oss gjennom nett- eller mobilbanken
Vi opplever for tiden stor pågang på telefonen. Bruk gjerne kundeservicesiden vår. Der finner du svar på de mest stilte spørsmålene fra kundene våre.
Husk at du kan også sende oss en sikker melding i Mine meldingerÅpnes i nytt vindu i nett- eller mobilbank, eller kontakte oss på chat. I nettbanken finner du Mine meldinger under fanen "Kontakt og meldinger", mens i mobilbanken finner du den under "Kontakt".
Møte med rådgiver
Vil du snakke med en av våre rådgivere anbefaler vi deg til å booke video- eller telefonmøter. Her kan du avtale møte når det passer deg.
Dersom du har en avtale om et fysisk møte oppfordrer vi deg til å følge de generelle anbefalingene fra helsemyndighetene, og utsette møtet om du:
- De siste 14 dagene har vært på reise
- Har vært i nær kontakt med en person som er smittet av koronaviruset, eller
- Føler deg dårlig og har symptomer på forkjølelse eller influensa
La oss sammen gjøre vårt beste for å ta vare på hverandre.
Tusen takk for forståelsen.