Chat med oss Åpnes i nytt vindu Kundeservice Privat Ris og ros

Kontakt og meldinger

Din personlige postkasse der du kan kommunisere direkte med oss. Send og motta meldinger med vedlegg og signer avtaler digitalt. Link til «Kontakt og meldinger» finner du i "Logg inn-menyen" oppe til høyre.

Mine meldinger

  • Sende og motta meldinger fra rådgiver, også med vedlegg
  • Se avtaler om eller referat fra nettmøter
  • Finne chat-historikken 

Avtaler og dokumenter 

  • Se alle kontoutskriftene og årsoppgaver
  • Få varsling om renteendringer
  • Få generelle informasjonsbrev fra oss
  • Finne dokumenter som krever signering med BankID (kontoåpning, fullmakter, lånepapir o.l.)

Chat

Her får du rask og effektiv hjelp når du trenger å snakke med oss. 

Videomøte

Her kan du booke et videomøte med rådgiver for å få hjelp med spørsmål om lån, sparing, forsikring og pensjon. Du kan også se og starte avtalte videomøter. I tillegg finner du avtaler om fysiske møter.  

Digital post til deg under 18 år

Alle informasjonsbrev relatert til kontoen din sendes digitalt til begge foresatte. Dette kan endres dersom ønskelig. 

Er du mellom 15-18 år mottar du selv kontoutskrifter for kontoer du disponerer. All annen post sendes til dine foresatte. Hvis du bestiller BankID, får du full tilgang til Kontakt og meldinger og motta alle informasjonsbrevene selv digitalt. 

Når du fyller 18 år vil alle utsendelsene til foresatte opphøre. Vi anbefaler at du bestiller BankID for å få tilgang til alle meldingene. 

Slik kommer du i gang

  • I nettbanken står «Kontakt og meldinger» øverst på menyen
  • På nordea.no klikker du på “Logg inn” og velger «Kontakt og meldinger» i menyen under “Andre tjenester»
  • I mobilbanken trykker du på «Kontakt» nederst på skjermen. 

Avtaler og dokumenter leveres i samarbeid med e-Boks. 

Hvis du fortsatt mottar papirpost fra oss og ønsker å stoppe det, kan du kontakte oss på chat så ordner vi det