Dokumenter
- Se alle kontoutskriftene og årsoppgaver
- Få varsling om renteendringer
- Få generelle informasjonsbrev fra oss
- Finne dokumenter som krever signering med BankID (kontoåpning, fullmakter, lånepapir o.l.)
Meldinger
- Sende og motta meldinger fra rådgiver, også med vedlegg
- Se avtaler om eller referat fra nettmøter
- Finne chat-historikken
- Normal svartid hvis du sender skriftlig melding til oss er 3-5 dager
Raskeste vei til hjelp
For rask hjelp anbefaler vi våre løsninger i mobilbanken og nettbanken.
I mobilbanken eller nettbanken under siden "Hjelp" finner du svar på mange spørsmål og enkle løsninger for rask hjelp. Alternativt kan du gå til “Kundeservice” øverst på denne siden.
Dersom du ikke finner svar i mobilbanken eller nettbanken eller på vår nettside anbefaler vi at du kontakter oss via chat. Her får du rask og effektiv hjelp.