Mine lånesøknader

Fullfør eller endre lånesøknad

Dersom du har påbegynt eller ønsker å endre en lånesøknad, finner du informasjon om hvordan du går fram nedenfor.

Skal du gi samtykke til innhenting av skattegrunnlag og inntektsopplysninger som hoved- eller medsøker, finner du også informasjon om hvor du gjør dette nedenfor. 

Gå direkte til:

Boliglån

Dersom du har søkt om boliglån, økning av boliglån, flytting av boliglån, boligkreditt, byggekreditt eller lån til bolig under oppføring, kan du ikke endre søknaden etter at den er sendt inn. Kontakt rådgiver eller kundeservice dersom du har spørsmål.

Skal du gi samtykke til innhenting av skattegrunnlag og inntektsopp-lysninger som hoved- eller medsøker, benytt samtykkeknappen nedenfor.

Forbrukslån

Har du søkt forbrukslån og mottatt e-post med hvilken informasjon vi trenger, trykker du på Søknadsportalen.

Dersom du allerede har gjort dette, vennligst vent på svar fra saksbehandler. Om det er to søkere må begge fullføre instruksene som er gitt i e-posten. 

Har du spørsmål angående søknaden, ta kontakt med Kundeservice. 

Billån

Har du sendt inn søknad på billån eller annen type kjøretøy, trenger vi ditt samtykke til å innhente skattegrunnlag og inntektsopplysninger.

Velg den samtykkeknappen du har fått oppgitt fra oss i SMS/e-post.

Er du usikker på hvilken knapp du skal velge? Sjekk SMS/e-post fra oss eller ta kontakt med din bilforhandler.

Finansieringsbevis

Har du eller din medsøker startet en søknad om finansieringsbevis for boliglån, benytt knappen under for å fullføre og sende inn søknaden.

Båtlån

Dersom du har søkt om båtlån, kan du ikke oppdatere søknaden etter at den er sendt inn. Kontakt rådgiver eller kundeservice for å oppdatere søknaden.

Kredittkort

Dersom du har søkt om kredittkort eller utvidelse av kredittgrensen i et kort du allerede har, kan du ikke oppdatere søknaden etter at den er sendt inn. Kontakt rådgiver eller kundeservice for å oppdatere søknaden.

Kontokreditt

Dersom du har søkt om kontokreditt, kan du ikke oppdatere søknaden etter at den er sendt inn. Kontakt rådgiver eller kundeservice for å oppdatere søknaden.