Chat med oss Åpnes i nytt vindu
Nova - Nordeas chatbot

Her finner du hjelp for personkunder

For å tilby deg ekstra service og hjelp kan du chatte med vår «ferske» digitale medarbeider med kunstig intelligens. Hun heter Nova og håndterer chatten på nettsiden vår.

Finn automater og åpningstider

Finn nærmeste minibank og se våre åpningstider. Avtal tid hvis du skal snakke med rådgiver på kontor.

Gå til oversikt

Opprette og avslutte kundeforhold

Hva anses som gyldig legitimasjon og hvordan håndteres et dødsbo? Her finner du svarene.

Se hvordan du oppretter og avslutter kundeforhold

Sikkerhet

Finn ut hvordan du kan beskytte deg mot svindel.

Les om sikkerhet

Avtal møte med en rådgiver

Skal du snakke med en rådgiver kan du benytte deg av videomøte slik at du slipper å gå i banken. Book møte nå.

Noen tips til deg

Se ventetider hos Kundeservice i Mobilbank-appen

Benytter du Mobilbank-appen for iPhone eller Andriod, kan du se ventetid på chat og telefon hos Kundeservice. Kontakter du oss via appen trenger du ikke identifisere deg.  

Adresseendring

Foretas på telefon 232 06001 så fremt du identifiserer deg med kode fra sikkerhetskortet. Alternativt send skriftlig anmodning eller oppsøk et Nordea-kontor, men ring 232 06001 på forhånd for å avtale tid. Nordea Fondene, Nordea Liv, Nordea Finans eller Nordea Markets krever egne anmodninger.

Steder med innskuddsautomat 

Innskuddsautomatene tar i mot NOK og valuta. Søk etter steder med innskuddsautomatÅpnes i nytt vindu

  • Tips: Legg inn by eller kontornavn og huk av for "Innskuddsautomat" i boksen "Vis steder med...".