Chat med oss Åpnes i nytt vindu
Nova - Nordeas chatbot

Her finner du hjelp for personkunder

For å tilby deg ekstra service og hjelp kan du chatte med vår «ferske» digitale medarbeider med kunstig intelligens. Hun heter Nova og håndterer chatten på nettsiden vår.

Finn automater og åpningstider

Finn nærmeste minibank og se våre åpningstider. Avtal tid hvis du skal snakke med rådgiver på kontor.

Gå til oversikt

Opprette og avslutte kundeforhold

Hva anses som gyldig legitimasjon og hvordan håndteres et dødsbo? Her finner du svarene.

Se hvordan du oppretter og avslutter kundeforhold

Sikkerhet

Finn ut hvordan du kan beskytte deg mot svindel.

Les om sikkerhet

Avtal møte med en rådgiver

Skal du snakke med en rådgiver kan du benytte deg av videomøte slik at du slipper å gå i banken. Book møte nå.

Noen tips til deg

Se ventetider hos Kundeservice i Mobilbank-appen

Benytter du Mobilbank-appen for iPhone eller Andriod, kan du se ventetid på chat og telefon hos Kundeservice. Kontakter du oss via appen trenger du ikke identifisere deg.  

Adresseendring

Har du byttet adresse må vi som bank få vite om det. Hver uke oppdateres våre adresselister mot Folkeregisteret. Skulle det fortsatt være feil,  kontakt vår kundeservice på sikker chat via mobilbank eller nettbank. Dersom det er feil hos Nordea Liv, Nordea Finans eller Nordea MarketsÅpnes i nytt vindu, kreves det egen melding med adresseendring som sendes direkte dit.

Steder med innskuddsautomat 

Innskuddsautomatene tar i mot NOK og valuta. Søk etter steder med innskuddsautomatÅpnes i nytt vindu

  • Tips: Legg inn by eller kontornavn og huk av for "Innskuddsautomat" i boksen "Vis steder med...".