Slik avslutter du kundeforholdet i banken

Avslutte kundeforhold

Bruk dette skjemaet hvis du kun har konto og kort med tilhørende betalingstjenester hos oss.

Tips: Vil du bare avslutte ett kort eller én konto? Du kan enkelt gjøre det selv i mobilbanken eller nettbanken.

Viktig: Har du noen av disse produktene? Chat med oss før du bruker skjemaet:

  • Lån
  • BSU-konto
  • VPS-konto
  • First Card
  • Avtale i Nordea Fondene

Felt markert med stjerne (*) må fylles ut.
 

Når du avslutter kundeforholdet, avsluttes alle dine tjenester hos oss. Dette inkluderer BankID i Nordea, brukskonto, vanlig sparekonto, nettbank, mobilbank, bankkort, kredittkort, AvtaleGiro og disposisjonsrett på kontoer.

  1. Fyll ut skjemaet nedenfor og trykk på Send
  2. Innen ca 2 uker vil du og eventuell medinnehaver motta en SMS med informasjon om hvordan du/dere skal bekrefte avslutning av kundeforholdet med BankID fra Nordea eller annen bank.
Fornavn og etternavn
11 siffer uten mellomrom (ddmmåånnnnn)
11 siffer uten mellomrom
Vi trenger mer informasjon hvis du ønsker å overføre midler til en konto i utlandet.
IBAN-nummer og BIC/SWIFT-adresse finnes ofte på nettsiden til banken. Hvis landet ikke bruker IBAN-format, må du oppgi Clearing-kode og BIC/SWIFT.
F.eks. NO3760100112345 NDEANOKK
Vi trenger å vite hvilket land du ønsker å overføre midlene til.
Vi trenger å vite hvilken valuta du ønsker at midlene skal overføres i.
Oppgi valuta. F.eks. SEK, EUR, USD