Bestille bankbekreftelse

Bekreftelse på kundeforholdet ditt eller på konto og saldo

Trenger du en bekreftelse på kundeforholdet ditt hos oss eller på en spesifikk konto og saldo?

En bekreftelse fra banken du bruker kan være et krav når du skal bli kunde i en utenlandsk bank. Universiteter og Lånekassen kan også kreve en bekreftelse på kundeforhold og bankinnskudd i forbindelse med søknadsprosesser. 

Slik gjør du:

  1. Fyll inn feltene under og klikk på Send
  2. Innen to arbeidsdager vil du motta bekreftelsesbrevet i Dokumenter i nettbanken og mobilbanken

Bekreftelsesbrevet er på engelsk. 

Felt markert med stjerne (*) må fylles ut.
 

Fornavn og etternavn
Skrives ddmmåånnnnn uten opphold (11 siffer)
Kontonummer har 11 siffer som skrives uten punktum eller mellomrom. Nordea kontonummer finner du i kontooversikten i Mobilbank-appen eller Nettbanken.
Kontonummer på 11 siffer f.eks. 60100112345
Kontonummer på 11 siffer f.eks. 60100112345
Kontonummer på 11 siffer f.eks. 60100112345
Kontonummer på 11 siffer f.eks. 60100112345
Kontonummer på 11 siffer f.eks. 60100112345

Hvis du ikke mottar digital post fra oss, sendes bekreftelsesbrevet til den adressen vi har registrert på kundeforholdet.

Behandlingstiden er 1 - 2 arbeidsdager ved mottak i Dokumenter. Ved mottak i vanlig post er behandlingstiden 5 - 7 dager, avhengig av postgang.