Får du en feilmelding når du skal logge inn med BankID? Se forklaring på de vanligste feilmeldingene og få tips om hva du skal gjøre - BankID-feilmeldinger
Dersom du ikke har norsk pass eller nasjonalt ID-kort, kan du kontakte vår kundeservice på chat eller telefon +47 23206001Åpnes i nytt vindu så hjelper vi deg der.
Får du en feilmelding når du skal logge inn med BankID? Se forklaring på de vanligste feilmeldingene og få tips om hva du skal gjøre - BankID-feilmeldinger
Dersom du ikke har norsk pass eller nasjonalt ID-kort, kan du kontakte vår kundeservice på chat eller telefon +47 23206001Åpnes i nytt vindu så hjelper vi deg der.
Det kan skyldes at mobilen din ikke er oppdatert til iOS 15 eller Android 9.0, som kreves for å ta i bruk den nye mobilbanken. Mobilbanken tilbys per nå heller ikke på HarmonyOS.
Hvis telefonen din ikke støtter disse operativsystemene, kan du bruke nettbanken i nettleseren på mobilen.