Får du en feilmelding når du skal logge inn med BankID?
Se hva feilkodene betyr og hva du skal gjøre.
BID 14a5
Nordea ID-appen og nettleseren eller appen du forsøker å bruke har kommunikasjonsproblemer. Løsningen er å lukke både Nordea ID-appen og nettleseren/appen, og forsøke igjen om noen minutter. Husk at du må åpne Nordea ID-appen når du får beskjeden "Følg dialogen i din app".
Nordea ID-appen og nettleseren eller appen du forsøker å bruke har kommunikasjonsproblemer. Løsningen er å lukke både Nordea ID-appen og nettleseren/appen, og forsøke igjen om noen minutter. Husk at du må åpne Nordea ID-appen når du får beskjeden "Følg dialogen i din app".
BID 14b1
Nordea ID-appen og nettleseren eller appen du forsøker å bruke har kommunikasjonsproblemer. Løsningen er å lukke både Nordea ID-appen og nettleseren/appen, og forsøke igjen om noen minutter. Husk at du må åpne Nordea ID-appen når du får beskjeden "Følg dialogen i din app".
BID 14d1
Nordea ID-appen og nettleseren eller appen du forsøker å bruke har kommunikasjonsproblemer. Løsningen er å lukke både Nordea ID-appen og nettleseren/appen, og forsøke igjen om noen minutter. Husk at du må åpne Nordea ID-appen når du får beskjeden "Følg dialogen i din app".
Får du denne feilmeldingen må din BankID nullstilles. Kontakt vår kundeservice på chat eller telefon +47 23206001Åpnes i nytt vindu for hjelp.
BankID-en din er sperret. Kontakt vår kundeservice på chat eller telefon +47 23206001Åpnes i nytt vindu for hjelp.
Meldingen skyldes en sperre på engangskoden du taster inn. Kontakt vår kundeservice på chat eller telefon +47 23206001Åpnes i nytt vindu for hjelp.
BID 20b1
Meldingen skyldes treg eller dårlig internettforbindelse. Her er noen forslag som kan hjelpe:
- Lukk nettleseren og forsøk på nytt
- Restart PC/Nettbrett/Mobil
- Restart Modem og Router
- Oppdater nettleser