Når bør du oppsøke bankens rådgivere?

Din økonomiske situasjon endrer seg over tid, i likhet med våre produkter og tjenester. Det kan være lurt å ha jevnlig kontakt med en rådgiver for å holde deg oppdatert over tilbud og muligheter du har hos oss. Vi vet at små justeringer kan bety tusenvis av kroner spart.

Gratis rådgivning

Som kunde i Nordea har du tilbud om gratis rådgivning. Skjer det endringer i livet ditt, er det all grunn til å be om en økonomisk vurdering av konsekvensene.

Svarer du ja på ett av følgende spørsmål, vil du ha utbytte av en prat med en av våre rådgivere.

  • Skal du kjøpe bolig, hytte, båt eller bil?
  • Lurer du på hvilke forsikringer du må ha, og hvilke du bør ha?
  • Trenger du å rydde opp i dyr kreditt- og forbruksgjeld?
  • Har du penger du vil plassere, men usikker på hvordan de skal plasseres best mulig?
  • Er din livssituasjon i endring?
  • Trenger du hjelp med å komme i gang med mobiltjenester?

Hva kan vi gjøre for deg? 

Gjennom å bygge en god relasjon til deg, er målet å øke vår kjennskap til dine ønsker og behov. Å finne gode svar på spørsmål som kan være utfordrende krever samspill og god dialog med en rådgiver.  

I et rådgivningsmøte får du full gjennomgang av din økonomi. Trinn for trinn ser vi på økonomien din innenfor områdene daglig bank, lån, forsikring, sparing og pensjon.   

Når du har bestemt deg for å ta en prat, må du avtale tid på forhånd. Det gjør du ved å fylle ut skjemaet her på siden.