Har kontoen og kortet ditt blitt sperret?
Har du fått melding om at kundeforholdet ditt i Nordea vil bli sperret, betyr det at dine kontoer og kort ikke vil fungere lenger.
Sperringen skjer fordi vi ikke har registrert oppdatert legitimasjon fra deg innen den oppgitte fristen, til tross for at vi har forsøkt å kontakte deg flere ganger.
For å oppheve sperringen må du legitimere deg. Slik gjør du det:
- Besøk et av våre bankkontorer, og fremvis gyldig pass eller annen gyldig legitimasjon - se oversikt lenger ned på siden
- Har du ikke anledning til å møte opp, kan du sende kopi av legitimasjon per post. Se beskrivelse under
- Har du BankID fra annen bank, kan du bruke vår nettløsning. Se beskrivelse under
- Dersom du umiddelbart trenger hjelp, kan du kontakte oss på nordea.no/chat eller ringe 232 06001 og vi finner en løsning for deg
Når du har legitimert deg vil vi gjenåpne hele kundeforholdet ditt. Dette kan ta noen dager.
Hører vi ikke fra deg vil kundeforholdet ditt bli avviklet.