Chat med oss Åpnes i nytt vindu Kundeservice Privat

Ditt kundeforhold

Etablering av kundeforhold - gyldig legitimasjon

Se hva som godtas som gyldig legitimasjon ved opprettelse av kundeforhold.

Les om etablering av kundeforhold og gyldig legitimasjon

Vi verner om dine persondata

Her finner du informasjon om den nye EU-personvernforordningen (GDPR) og hvordan vi bruker personopplysninger.

Les mer om personvern

Oppdater din kundeinformasjon jevnlig

Har du nytt mobilnummer eller er det endringer i hvordan du bruker våre produkter og tjenester? Du kan når som helst oppdatere din kundeinformasjon selv. Logg inn på «Mine sider - kundeinformasjon» under «Logg inn» øverst på siden. 

Adresseendring

Har du byttet adresse må vi som bank få vite om det. Hver uke oppdateres våre adresselister mot Folkeregisteret. Skulle det fortsatt være feil,  kontakt vår kundeservice på sikker chat via mobilbank eller nettbank. Dersom det er feil hos Nordea Liv, Nordea Finans eller Nordea MarketsÅpnes i nytt vindu, kreves det egen melding med adresseendring som sendes direkte dit.