Sparerobot, betalingsringer, og mulighet til å booke time med rådgiver direkte i appen. Når Nordea utvikler, går det fort med kraften fra fire ulike markeder.
Nordeas ønske om å være den beste banken for sine kunder innebærer blant annet en villighet til å ta i bruk ny teknologi først – som Apple Pay og smarttilbehør. Og å være en bank som skjønner at teknologi og rådgivning er best i samspill. Fordi Nordea alltid ønsker å tilrettelegge best for kundene.
– Vi liker å gi råd i Nordea og vi tilbyr alltid personlig rådgivning, men nordmenn ønsker fremfor noen å håndtere ting selv, og gjerne ved hjelp av god teknologi, innleder Fredrik Frantzen.
Han jobber med digital- og dagligbankutvikling i Nordea
– Dette gir oss i Nordea motivasjon og et klart formål. Nå som vi skal ta imot 250.000 nye kunder fra Danske Bank bygger vi videre på dette. God, intuitiv teknologi basert på kundenes ønsker.

Fredrik Frantzen