Veldig bevisst gode råd
Lovise Rånes Paulsen er Nils Thunes nye rådgiver etter at han byttet bank til Nordea. Hun er personen Nils forholder seg til direkte når han trenger råd og veiledning fra banken. Lovise og hennes kolleger hjelper daglig kunder med å sette opp sparemål, velge riktige spareprodukter og legge langsiktige økonomiske spareplaner.
- Jeg har et veldig bevisst forhold til verdien av gode råd, og det er jo som en god rådgiver jeg også ønsker at banken skal være. Den som aktivt kan gi meg de profftipsene om økonomi jeg ønsker, sier Thune.
Nils Thune hadde vært kunde i en annen bank i flere år, men følte seg oversett. Frustrert over mangelen på personlig oppfølging og rådgivning, begynte Thune å se seg om etter alternativer.
- Forrige bank jeg var kunde i, tror jeg ikke visste om meg. Har også tidligere vært kunde hos en stor norsk bank der jeg fikk tildelt egen rådgiver. Men det var aldri noen som jobbet proaktivt mot meg som kunde. Tvert imot. Så langt opplever jeg at Nordea bruker størrelsen og ekspertisen sin på en helt annen måte.
- Dette er jo slik vi ønsker at kundene skal oppleve oss, og dette er jo det vi liker best, nemlig det å gi gode råd som får verdier til å vokse, sier rådgiver Paulsen.
Hun forklarer at bankens styrke nettopp er det store miljøet med eksperter som er tilgjengelig både for kunder og rådgivere.