Chat med oss Åpnes i nytt vindu Kundeservice Privat Ris og ros

Gjør deg klar - ny mobilbank kommer!

Det blir enda enklere og raskere å løse oppgaver når du er på farten. Nå kan du skanne faktura, ha møte med rådgiver, sperre kort, kjøpe og selge fond direkte i appen.

Hvordan får jeg tilgang til den nye mobilbanken?

Utrulling av den nye mobilbanken vil skje puljevis, fra midten av februar og gå over noen uker. Har du den eksisterende mobilbanken vår, får du melding i den når du kan oppdatere. 

Har du slått på automatisk oppdatering i App Store eller Google Play, oppdateres mobilbanken helt av seg selv. Hvis ikke må du søke den opp og oppdatere selv så snart den er tilgjengelig.

Gjør deg klar, ta i bruk Nordea Koder

For å få den beste brukeropplevelsen med vår nye mobilbank anbefaler vi deg å bruke appen Nordea Koder for innlogging den første gangen. 

Etter du har logget inn med Nordea Koder kan du enkelt logge inn med fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning og bekrefte regninger med en PIN-kode. 

Nordea Koder er Nordeas alternativ til BankID-brikken, for å bruke appen må du ha BankID utstedt av oss.

Har du ikke mobilbanken i dag?

Last ned mobilbanken på vanlig måte via App Store og Google Play.  Deretter vil du få beskjed om når oppdatering til ny versjon er tilgjengelig.