Bestill Nettbank Privat med BankID for unge 15-17 år

BankID er strengt personlig og alle spørsmål rundt egen BankID må håndteres av 15-17 åringen selv.

Når den unge allerede er kunde i Nordea

  1. Kontakt Kundeservice på chat eller telefon 232 06001 for å avklare om det er behov for oppdatering av kundeinformasjon eller om bestilling av Nettbank må gjøres på annen måte pga manglende pass e.l 
  2. Etter avklaring med Kundeservice, last ned avtaleskjemaet og skriv det ut
  3. Fyll ut avtaleskjemaet for hånd og signer
  4. For rask håndtering kan du scanne dokumentet og lagre det som pdf, eller ta bilde av det og sende det til oss elektronisk via "Hjelp|Meldings- og chathistorikk"| Ny melding" fra verges nettbank eller mobilbank.

    Alternativt kan du sende det per per post til: 
    Nordea
    v/PM Nettbank
    Postboks 1166 Sentrum
    0107 Oslo

Når den unge ikke er kunde i Nordea

Foreldre/verge som er kunder i Nordea kan bruke vårt enkle nettskjema for å registrere den unge som kunde og bestille de vanligste produktene og tjenestene som konto og kort.

Den unge kan bestille Nettbank selv i etterkant av kunderegistreringen. Gyldig pass må fremvises. Kontakt Kundeservice på chat Åpnes i nytt vindueller telefon 232 06001 for bestilling av Nettbank. 

Bestill Nettbank Privat

Husk at før du sender inn avtaleskjemaet må du kontakte Kundeservice på telefon 232 06001.

Last ned avtaleskjema (pdf, 407KB) Åpnes i nytt vindu