Ikke fra Danske Bank? Du er også selvfølgelig velkommen til oss! Les om hvordan du kan bli kunde.

Her får du svar på det du lurer på

I korte trekk trenger du ikke å gjøre noen ting akkurat nå. Produktene og tjenestene du bruker hos Danske Bank vil fungere som normalt. Flyttingen er planlagt helgen 15. - 17. november 2024. Da vil vi guide deg gjennom det du må gjøre.

Siden blir oppdatert underveis, så kom gjerne tilbake!

Vil det gå bra å flytte så mange kunder samtidig?

Ja! For det er heldigvis ikke første gang vi i Nordea gjør dette. Vi har både lært hva som fungerer, og hva som kan gå galt. Vi har testet og testet, og skal fortsette å teste, for å gi deg en sikker og silkemyk overgang til oss. Og hvis det skulle oppstå problemer, står vi klar til å løse dem med én gang. Kort sagt: Vi gir ikke oss før alle er trygt over i Nordea.

Les om hvordan vi jobber med flyttingenÅpnes i nytt vindu.

Her finner du flere spørsmål og svar

Er du kunde både i Danske Bank og Nordea?

Her har vi satt opp en oversikt med spørsmål og svar som du kanskje lurer på?

Vi har valgt deg, og håper du vil velge oss

I 2023 godkjente myndighetene Nordeas overtakelse av Danske Bank sin personkundevirksomhet, Private Banking-virksomhet og tilhørende fondsporteføljer. Randi Marjamaa er landssjef i Nordea Norge, og er opptatt av at du skal bli godt tatt imot når du kommer til oss. Ta en kikk på hennes velkomsthilsen til deg. 

Obs! Godta Markedsføring-informasjonskapsler for å vise denne typen innhold fra Nordea

Valgte Nordea: - Jeg følte meg ønsket

Danske Bank - Mads flyttet til Nordea - small

For Mads var det en positiv opplevelse å komme fra Danske Bank til Nordea. Samtalen med rådgiver og totalpakken ble avgjørende for bankbyttet.

– Strakk seg langt for at vi skulle bli fornøyde


Digital, fremtidsrettet, men likevel personlig. Camilla Ackermann sier byttet til Nordea er det enkleste bankbyttet hun har gjort.

– Jeg ble sett og hørt da jeg trengte det mest


Etter et samlivsbrudd fryktet Magnus Sekkelsten at han måtte flytte, men en rådgiver som så det store bildet ble redningen.

– Jeg har ikke hørt om noen som har fått lavere rente enn oss


Da siviløkonomen Ingvild skulle bytte bank, hadde hun en rekke spesifikke krav til banken.

Obs! Godta Markedsføring-informasjonskapsler for å vise denne typen innhold fra Nordea

Ideen om noe bedre

Ideen om noe bedre handler om en enklere hverdag, om å være ett steg foran – og om å føle seg hjemme hos oss, uansett hvem du er og hvor du kommer fra. Derfor er vi en totalbank som er i konstant bevegelse fremover, for å hjelpe kundene våre å utvikle økonomien sin. Vi er til for deg og familien din – og samfunnet vårt.

Les mer om noen av våre tilbud

Banken som passer for deg

Man walking with kid and a stroller - Small

Uansett hvor du er i livet, har vi et kundekonsept som er tilpasset deg. Enten du er ung student, godt voksen, i etableringsfasen eller forbundsmedlem, skal du alltid få gode betingelser og gode råd.

Nordea Premium

Couple in front of coffee house - SMALL

Har du god økonomi kan det kreve litt ekstra oppfølging, og litt andre typer råd og tjenester. Derfor er individuell rådgivning en av de mange fordelene i Premium-konseptet.

Private Banking

People working in open office small

Formuesforvaltning er en helt egen øvelse, som krever avansert ekspertise og tett personlig oppfølging. Vi skreddersyr et eget team for nettopp deg, inkludert både juridiske og strategiske tjenester.

Nordeas bærekraftige utvalg

Man carrying a solar panel

Forskjellen vi kan gjøre ved å velge miljøvennlige løsninger er store. Derfor ønsker vi i Nordea å støtte nettopp deg som velger grønt – både i små og store sammenhenger.

Les om vårt bærekraftige utvalgÅpnes i nytt vindu

Åpne hus hos Nordea

Danske Bank - Åpent hus

Vi i Nordea vil gjerne dele vår kompetanse og inviterer jevnlig kundene våre til Åpne hus med forskjellige temaer ulike steder i Norge. De nyttige og hyggelige samlingene har vært en stor suksess.

Din sikkerhet er viktig for oss

Det er dessverre mye svindel om dagen, og svindlerne utnytter ofte endringer som skjer rundt oss i svindelforsøkene sine. Husk at vi aldri vil be deg om å oppgi sensitiv informasjon, slik som BankID- og kortinformasjon, personlig passord og koder, via e-post, SMS eller telefon. Hvis du mottar en henvendelse som du er usikker på om er ekte, kan du ta kontakt med oss på Kundeservice.

Les mer om hvordan du kan beskytte deg mot svindel