AnsattBankID

AnsattBankID er en personlig elektronisk legitimasjon for sikker identifisering og signering på internett for bedrifter og deres ansatte.

Dine fordeler med AnsattBankID

  • Du kan bruke samme brukernavn og passord for å logge inn på ethvert brukersted som aksepterer AnsattBankID.
  • Du trenger ikke å møte fysisk eller få tilsendt avtaler og kontrakter via post, men kan bruke din AnsattBankID til å signere elektronisk. Den elektroniske signaturen er like bindende som en håndskrevet.

AnsattBankID - sikkert og enkelt

AnsattBankID brukes kun til oppdrag for bedriften. Den bekrefter en knytning mellom den ansatte og den bedriften personen jobber for. AnsattBankID kan ikke overdras eller på annen måte overlates til andre.

Bruksområder for AnsattBankID

  • Innlogging på nettsteder som aksepterer AnsattBankID.
  • Trygg bruk i nettbutikker og ved netthandel.
  • Inngåelse av bindene elektroniske avtaler og kontrakter.
  • Innlogging og bruk av offentlige tjenester og signering av søknadsskjemaer.

Slik kommer du i gang med AnsattBankID

Ta kontakt med din kunderådgiver for nærmere forklaring på hvordan du kommer i gang med AnsattBankID for din bedrift og dine ansatte.

Du kan også sende inn skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg.

Priser

Priser for AnsattBankID
Spesifikasjon
Priser oppgis på forespørsel.

Bli kontaktet

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Kontakt oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Hele døgnet, alle dager