Bli en ekspert på Nordea Business og utnytt nettbankens fulle potensiale. Se tips og triks til våre mest populære og tidsbesparende funksjoner.

Tips og triks

Bli en ekspert på Nordea Business og utnytt nettbankens fulle potensiale. Se tips og triks til våre mest populære og tidsbesparende funksjoner.

Visste du at du kan bestille en rekke av våre tjenester digitalt i Nordea Business? Det er både raskt, enkelt og trygt.

Bestill tjenester selv

Visste du at du kan bestille en rekke av våre tjenester digitalt i Nordea Business? Det er både raskt, enkelt og trygt.

Om du foretrekker å finne en løsning selv eller å snakke med en av våre rådgivere så finnes det flere måter å løse ditt behov i Nordea Business.

Kundeservice

Om du foretrekker å finne en løsning selv eller å snakke med en av våre rådgivere så finnes det flere måter å løse ditt behov i Nordea Business.

Nyeste funksjoner

Vi utvikler hele tiden Nordea Business. Her er noen av de siste og mest etterspurte oppdateringene:

  1. Betaling utland
    Med Nordea Business kan du enkelt utføre betalinger til utlandet direkte i nettbanken eller appen. 
  2. Oversikt over First Card
    Nå finner du en oversikt over alle bedriftens First Card-kort i nettbanken.
  3. Forbedret søkefunksjon
    Søkefunksjonen på hjelpesiden forutser søket ditt basert på det du har søkt etter sist. Det er også mulig å slette tidligere søk, slik at det kun dukker opp søk du ønsker å se igjen

Beste nettbank i Norden

Global Finance Best Digital Bank Award

Nordea Business har vunnet tre priser på prestisjefylte Global Finance Awards 2024 i kategoriene:

  • Best Corporate Digital Banks in Western Europe
  • Best Corporate Mobile Banking App
  • Best SME Banking/SME Platform

Tips og triks

Vi utvikler kontinuerlig funksjoner for å løse dine behov. Her et utvalg av de mest populære og tidsbesparende løsningene.

Oversikt over kort
Sparing og investering
Tilpass oversiktssiden
Søkefunksjon
Dokumenter og meldinger

Oversikt over kort

Hold oversikt over bedriftens kort i nettbanken. Se kortholdere, PIN-koder og sett beløpsgrenser på kortene. Du kan også sperre eller avslutte kortene rett i Nordea Business. 

Sparing og investering

I Nordea Business finner du en full oversikt over din sparing og investering. Her kan du blant annet opprette nye spareavtaler, gjøre nye investeringer eller følge status på eksisterende handler.

Tilpass oversiktssiden med de tingene du bruker mest

Det er enkelt å tilpasse nettbanken etter dine behov. "Oversikt"-siden kan endres og tilpasses slik at du har den rekkefølgen på kontoene som du ønsker, og snarveiene du trenger tilpasset din bedrifts behov. 

Søk etter alt i Nordea Business

Søkefunksjonen på hjelpesiden forutser søket ditt basert på det du har søkt etter sist. Det er nå også mulig å slette tidligere søk, slik at det kun dukker opp søk du ønsker å se igjen.

Finn og send dokumenter og meldinger

I "Dokumenter" kan du finne og sende dokumenter på en enkel, trygg og tilgjengelig måte. Gå til profilikonet og klikk på "Dokumenter" for å finne dokumentet du er ute etter i "Arkiv".

Ønsker du å sende Meldinger gjøres dette fra "Hjelp"-siden.

Tjenester

Tjenester

Under fanen 'Tjenester' finner du en oversikt over alle produktene og tjenestene du selv kan bestille på nett. Du kan blant annet søke om lån og bankgarantier, bestille firmakort og betalingsløsninger, åpne og lukke kontoer og bestille en rekke digitale tjenester.

Innholdet under fanen "Tjenester" oppdateres fortløpende.

Kundeservice

Du kan enten snakke direkte med oss ​​eller finne svar på spørsmålene dine selv. Her er en gjennomgang av de forskjellige måtene.

Søk
FAQ
Meldinger
Chat
Ring fra mobilappen

Søkefunksjonen

Du finner søkefunksjonen i Nordea Business under 'Hjelp'. Hvis du bruker Nordea Business Mobile, må du klikke på de tre prikkene nederst til høyre for å komme til 'Hjelp'-siden.

Her finner du søkefunksjonen, som skanner Nordea Business for resultater fra ofte stilte spørsmål, Nova chatbot og blant tjenestene du kan bestille selv i Nordea Business.

Meldinger

Trenger du hjelp til noe å ønsker å sende oss en melding kan du gjøre dette via Nordea Business. 

Chat

Chat med vår Chatbot 24/7 eller med en av våre rådgivere. Våre rådgivere er tilgjengelig mandag - fredag fra 08:00 til 17:00.

Anrop i mobilappen

Ring direkte til vår kundeservice fra appen og få svar på dine spørsmål. I appen vil du også få oppgitt ventetiden hos kundeservice til en hver tid. 

Noe du savner i Nordea Business?

Vår ambisjon er å tilby en best mulig nettbank for våre bedriftskunder, så har du ønsker eller forslag til forbedringer i Nordea Business vil vi veldig gjerne be om din tilbakemelding.

Du kan sende inn tilbakemeldingen din via «Tilbakemelding»-fanen helt til høyre på skjermen i skrivebordsversjonen av Nordea Business.

Vi ser frem til å høre fra deg.

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager