Slik søker bedriften om kredittkort

Denne løsningen benyttes for å søke om kredittkort for bedrifter, både for nye kortholdere i eksisterende avtale og nye hovedavtaler. 

Signaturberettiget/prokurist/daglig leder og kortholder mottar en SMS for å bekrefte søknaden med BankID. Sjekk hvem som signerer i henhold til BrønnøysundregistreneÅpnes i nytt vindu.  

Er ikke bedriften kunde i Nordea må den først registreres som kundeÅpnes i nytt vindu.

Vi gjør oppmerksom på at det på bakgrunn av søknad vil foretas en kredittvurdering av selskapet. I den forbindelse kan du bli kontaktet av en rådgiver. Ved innvilget søknad vil kredittkortet sendes til kortholders adresse. Dersom søknaden ikke innvilges vil søker få tilbakemelding.

Vennligst fyll inn dine kontaktdetaljer og vi kontakter deg innen 3 virkedager.

  

Manuelle søknadsskjemaer

For bedrifter hvor kortholder eller den som signerer på vegne av bedriften ikke har tilgang til BankID, kan følgende søknadsskjemaer benyttes. Skjemaer fylles ut og signeres av kortholder og signaturberettiget. 

Norsk:

Søknadsskjemapdf - Åpnes i nytt vindu og avtalevilkårpdf - Åpnes i nytt vindu

English:

Application formpdf - Åpnes i nytt vindu and termspdf - Åpnes i nytt vindu

  

Kortholder
Velg et anslag for hvor mye bedriften forventer å bruke kort per måned
Skriv kort hva bedriften forventer å bruke kortene til
Daglig leder / Signaturberettiget 
Skriv inn for-og etternavn
Hvis bedriften har flere signaturberettigete må alle signere. Varsel mottas når signering med BankID skal utføres.

Velg "Ja", hvis det er flere med signaturrett i bedriften.

Skriv inn kortholderens ansatt/lønnsnummer i bedriften

Som behandlingsansvarlig behandler Nordea Bank Abp personopplysninger for å levere produkter og tjenester i henhold til avtalen mellom partene. I tillegg vil Nordea bruke informasjonen for å hjelpe ved forespørsler eller til å etterleve lover og reguleringer. Hvis du ønsker detaljert informasjon om Nordea Banks behandling av personopplysninger, kan du se Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu eller ta kontakt med kundeservice. Du finner kontaktinformasjon på Nordea.com. Personvernpolicyen inneholder informasjon om rettighetene du har i forbindelse med behandlingen av personopplysninger, slik som rett til innsyn, korrigering og dataportabilitet. 

Innsender skal videresende Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu til personer de oppgir personopplysninger til Nordea om. 

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager