Her bestiller du Nordea Bedriftskort

Denne løsningen benyttes for å bestille bankkort for bedrifter og disposisjonsrett på konto, hvor kortholder er over 18 år. 

Innen 3 virkedager vil signaturberettiget/prokurist/daglig leder og kortholder motta en SMS for å bekrefte bestillingen med BankID. Her kan du sjekke hvem som er signaturberettiget, er daglig leder eller prokurist: BrønnøysundregistreneÅpnes i nytt vindu

Kortholderen må være registrert i våre systemer, for å disponere kontoen og få utstedt kort. Ny kortholder kan sjekke om de er registrert eller registrere seg herÅpnes i nytt vindu

 

Kortet må knyttes til en ordinær driftskonto. Det er ikke mulig å knytte opp kort mot andre kontotyper. Hvis bedriften har eksisterende kort, står kontonummeret på baksiden av kortet.

Før vi kan behandle bestillingen må kortholderen oppdatere sin informasjon hos oss. Vi er pliktige til enhver tid å ha oppdatert kundeinformasjon. Kortholderen oppdaterer informasjon herÅpnes i nytt vindu.

  

NB!

Kortholder må først registrere seg med BankID fra en annen bank. Registrering gjøres med BankID herÅpnes i nytt vindu.


BESTILLINGEN VIL DESSVERRE AVVISES HVIS IKKE KORTHOLDER REGISTRERER SEG MED BANKID.

 

  

 

 

Skriv kortholders for- og etternavn
Skriv inn mobilnummeret til kortholderen, hvor SMS med BankID-verifisering skal sendes.
Skriv inn e-posten til kortholderen, hvor mail med BankID-verifisering skal sendes.

Signaturberettiget

Dette skjemaet kan signeres av signaturberettiget, daglig leder eller prokurist på vegne av enheten. 

Skriv inn navnet på signaturberettiget som fyller ut skjema.
Skriv inn fødselsnummer 11 siffer
Hvis bedriften har flere signaturberettigete, må alle disse inn å signere. Når de varselet er mottatt, kan signaturberettiget(e) signere med BankID.
Skriv inn e-posten til signaturberettiget, hvor mail med BankID-verifisering skal sendes.

Velg "Ja", hvis det er flere med signaturrett i bedriften.

Som behandlingsansvarlig behandler Nordea Bank Abp personopplysninger for å levere produkter og tjenester i henhold til avtalen mellom partene. I tillegg vil Nordea bruke informasjonen for å hjelpe ved forespørsler eller til å etterleve lover og reguleringer. Hvis du ønsker detaljert informasjon om Nordea Banks behandling av personopplysninger, kan du se Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu eller ta kontakt med kundeservice. Du finner kontaktinformasjon på Nordea.com. Personvernpolicyen inneholder informasjon om rettighetene du har i forbindelse med behandlingen av personopplysninger, slik som rett til innsyn, korrigering og dataportabilitet. 

Innsender skal videresende Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu til personer de oppgir personopplysninger til Nordea om. 

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager