Om Corporate Access Lite

Corporate Access Lite er en filbasert tjeneste for automatisering av bedriftens betalings- og avstemmingsprosesser. Ved å koble sammen ERP-systemet ditt med Corporate Access Lite kan du utveksle betalingsinstruksjoner og kontoinformasjon automatisk (dette forutsetter at deres leverandør har etablert forbindelse til Nordea Corporate Access Lite).

 

Slik fungerer Corporate Access Lite

Du oppretter et betalingsforslag og godkjenner det i ERP-systemet.

Betalingsinstruksjonene sendes direkte til Nordea via Corporate Access Lite og utføres på valgte betalingsdatoer. Oppdatert betalingsstatus vises i ERP-systemet.

Kontoinformasjon sendes direkte til ERP-systemet, som muliggjør automatisk avstemming.

Fordeler ved Corporate Access Lite

✓ Full automatisering: Ved å koble bedriftens systemer til Nordea får du automatisk tilgang til synkroniserte transaksjoner og saldoer. 

✓ Oppdatert økonomisk status: Med hyppig oppdaterte transaksjoner kan du følge med på bedriftens økonomiske status i sanntid – både for inngående og utgående betalinger. 

✓ Rask og sømløs integrasjon: Integrasjon med ERP-leverandøren din – en rask og sømløs måte å koble sammen systemene på.  

Priser for Corporate Access Lite

Månedlig gebyr 100,-

Få Corporate Access Lite til din virksomhet

Fyll ut formularet og underskriv avtalen i Bedriftens dokumenter, enkelt og greit.

Bestill Corporate Access

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager