Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Bli kunde - Elev-, ungdoms- og studentbedrift

Når bedriften er formelt etablert, trenger den en Bedriftskonto til daglig drift. Her kan dere lese om hvordan dere skal gå fram.

Har dere spørsmål om utfyllingen kan dere ringe Kunderservice Bedrift - de kan veilede dere i prosessen.

Slik går dere frem

  • Ved spørsmål om utfylling ringer dere 232 06002
  • Dersom det ikke er avtalt noe annet i vedtekter eller på Registerutskrift fra Brønnøysundregistrene, er det alle bedriftseierne/deltakerne som sammen kan gjøre bindende avtaler på vegne av bedriften (signaturrett). Således må alle deltakere signere papirene.
  • Husk å få med følgende dokumentasjon
  • Kunderegistreringsskjema 
  • Søknadsskjema om konto 
  • Utskrift fra enhetsregisteret (Brønnøysund) 
  • Bedriftens vedtekter
  • All dokumentasjon sendes til

Nordea Bank Abp, filial i Norge
Att: Corporate Support Kundeetablering
Postboks 1166
0107 Oslo

  • Ungdomsbedriften ringer 232 06002 for å avtale når og hvor det passer å legitimere seg. Alle som har signert papirene på vegne av ungdomsbedriften må legitimere seg.
  • Ungdommene legitimerer seg i filial. Da må alle som skal legitimere seg ha med gyldig legitimasjon . Når dere har legitimert dere, oppretter vi kontoen og sender dere informasjon (per post) om at denne er åpnet. Da er kontoen klar til bruk, og dere får informasjon om hvordan dere bestiller nettbank.

Kontakt oss

Du kan velge mellom åpen eller sikker chat. Har du generelle spørsmål som ikke krever identifisering kan du starte en chat med Nova, vår chat robot. (Krever ingen innlogging.)

Chat med oss

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tor 08.00-19.00, fre 08.00-17.00
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager