Søk om finansiering

  • 1 Informasjon om lånet
  • 2 Informasjon om søkeren
  • 3 Send inn
  • 4 Ferdig

Informasjon om lånet

Fyll ut skjemaet og du vil bli kontaktet av en bedriftsrådgiver innen 3 virkedager. En forutsetning for at selskapets søknad skal vurderes er at det ikke foreligger betalingsanmerkninger, og at siste årsregnskap viser positivt resultat og positiv egenkapital.

Gjelder søknaden sameie eller borettslag, kan søknaden sendes herÅpnes i nytt vindu

Ønsker du å låne opp til 250.000 NOK, søk om Bedriftslån under 250.000 herÅpnes i nytt vindu


  

For å behandle søknaden din om lån vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Likviditetsbudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

    For å behandle din søknad om lån til kjøp av eiendom vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

    • Regnskap
    • Driftsbudsjett og balansebudsjett
    • Oversikt over egenkapital og opprinnelse
    • Verdivurdering, takst eller salgsoppgave av eiendommen
    • Kopi av leieavtaler
    • Oversikt over leietakere

For å behandle din søknad om Driftsfinansiering vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

For å behandle søknaden din om lån til solcellepanel vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Likviditetsbudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

For å behandle din søknad om kassekreditt vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Likviditetsbudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

For å behandle din søknad om Factoring vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

    For å behandle din søknad om garanti vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

    • Kontoutskrifter
    • Driftsbudsjett og balansebudsjett
    • Likviditetsbudsjett
    • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

For å behandle din søknad om leasing vil vi ta kontakt med deg innen 3 virkedager for å starte prosessen. Vi vil i den forbindelse ha behov for litt tilleggsinformasjon og setter pris på om du kan ha følgende dokumenter klar for oss:

  • Regnskap
  • Driftsbudsjett og balansebudsjett
  • Oversikt over egenkapital og opprinnelse

En forutsetning for at selskapets søknad skal vurderes er at det ikke foreligger betalingsanmerkninger.

 

 

En forutsetning for at selskapets søknad skal vurderes er at det ikke foreligger betalingsanmerkninger, samt at siste årsregnskap viser positivt resultat og positiv egenkapital.

 

 

En forutsetning for at selskapets søknad skal vurderes er at det ikke foreligger betalingsanmerkninger, samt at siste årsregnskap viser positivt resultat og positiv egenkapital.

  

 

 

Informasjon om søkeren

Som behandlingsansvarlig behandler Nordea Bank Abp personopplysninger for å levere produkter og tjenester i henhold til avtalen mellom partene. I tillegg vil Nordea bruke informasjonen for å hjelpe ved forespørsler eller til å etterleve lover og reguleringer. Hvis du ønsker detaljert informasjon om Nordea Banks behandling av personopplysninger, kan du se Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu eller ta kontakt med kundeservice. Du finner kontaktinformasjon på Nordea.com. Personvernpolicyen inneholder informasjon om rettighetene du har i forbindelse med behandlingen av personopplysninger, slik som rett til innsyn, korrigering og dataportabilitet. 

Innsender skal videresende Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu til personer de oppgir personopplysninger til Nordea om. 

Opplysningene du oppgir, vil bli behandlet i henhold til Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu. Ikke oppgi sensitive eller økonomiske opplysninger i åpne felter dersom det ikke blir spurt om det. Hvis du har et bankrelatert spørsmål, kan du kontakte oss via nettbanken eller kundeservice. 

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager