Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Bedriftsdialogen

Bedriftsdialogen er nettstedet for bedriftens pensjonsavtale. Her har dere full oversikt over avtalen, gjør enkelt endringer, mottar informasjon og sender oss meldinger. Bedriftsdialogen er også svært brukervennlig.

Fordeler med Bedriftsdialogen


Bedriftsdialogen gjør det enkelt og effektivt å administrere pensjonsavtalen. Her får dere blant annet:

  • God oversikt over pensjonsavtalen og alle innbetalinger
  • Se saldo på innskuddsfondet og fakturagrunnlag
  • Detaljopplysninger om de enkelte ansatte
  • Mulighet til å beregne innskudd for nyansatt
  • Tilgang til nyheter og relevant informasjon

Det er også enkelt å holde informasjonen i Bedriftsdialogen oppdatert. Er de ansatte registrert med korrekt lønn og stillingsprosent, blir også pensjonsinnskuddene riktige. Oppdatering er også viktig for å unngå å betale pensjon for ansatte som har sluttet.

Har bedriften pensjon i Nordea?

Logg inn i Bedriftsdialogen Åpnes i nytt vindu