Chat med oss Åpnes i nytt vindu Kundeservice Bedrift Ris og ros

Bedriftsdialogen - forenkler arbeidet for deg!

I Bedriftsdialogen får dere full oversikt over bedriftens pensjonsavtale, og kan enkelt gjøre endringer.

Enkelt å gjøre endringer i Bedriftsdialogen

Når bedriftens pensjonsavtale er etablert i Nordea, får de i bedriften som er ansvarlig for pensjonsavtalen tilgang til Bedriftsdialogen. Våre kunder synes Bedriftsdialogen er et intuitivt verktøy som gjør det enkelt og effektivt å administrere pensjonsavtalen.

Her får dere blant annet: 

  • God oversikt over pensjonsavtalen og alle innbetalinger
  • Et verktøy som gjør det enkelt å gjøre endringer; som å registrere ansatte som begynner eller slutter, blir syke eller får endret lønn eller stillingsprosent
  • Se saldo på innskuddsfondet og fakturagrunnlag
  • Detaljopplysninger om de enkelte ansatte
  • God informasjon om egen pensjonskonto, pensjonsnyheter, markedsrapporter, nyhetsbrev og informasjon om pensjonsproduktene

Har bedriften din pensjonen i Nordea?

Logg inn i Bedriftsdialogen Åpnes i nytt vindu