Dame og mann sjekker PC

Digitale løsninger for innskuddspensjonskunder

Det skal være enkelt for bedriften å registrere endringer og administrere pensjonsavtalen. Våre digitale verktøy er godt likt av kundene og er effektive og intuitive å benytte.

Få oversikt og utfør endringer på avtalen i Bedriftsdialogen

Hos oss bruker du portalen Bedriftsdialogen når du skal vedlikeholde pensjonsavtalen. I Bedriftsdialogen administrerer du enkelt pensjonsavtalen og gjør alle endringer, enten det gjelder ansatte eller selve avtalen. De ansatte får oversikt over pensjonsavtalen sin i Persondialogen. Les mer om løsningene våre:

Bedriftsdialogen - gjør det enklere for deg!

I Bedriftsdialogen får dere full oversikt over pensjonsavtalen dere har hos oss. Her kan du enkelt administrere pensjonen til de ansatte og gjøre endringer.

Les om Bedriftsdialogen

Persondialogen - enkelt for dine ansatte!

I Persondialogen får de ansatte god oversikt over pensjonsavtalen fra arbeidsgiver. Hvis de ansatte i tillegg har private avtaler i Nordea Liv, vises disse også i Persondialogen

Les om Persondialogen