Ved endring av rettigheter for eksisterende brukere vil nye opplysninger erstatte tidligere fullmakter. Brukerfullmakten gjelder per organisasjonsnummer. Skal en nettbankbruker ha tilgang til flere bedrifter, må et skjema per bedrift sendes inn. Bestillingen må signeres med BankID av den nye nettbankbrukeren og av signaturberettiget.
For bedriften må signaturberettiget signere, prokurist kan ikke signere for nettbanktilgang. Hvis ikke bedriften har definert signaturrett, signerer styret i fellesskap. Hvem som kan signere på vegne av bedriften kan slås opp med firmanavn / organisasjonsnummer herÅpnes i nytt vindu. Dette skjemaet brukes til å bestille Nordea Business, legge til nye nettbankbrukere, endre rettigheter til eksisterende brukere eller bestilling av tilleggstjenester.
Vennligst fyll inn dine kontaktdetaljer og vi kontakter deg innen 3 virkedager.
Dersom signaturberettigede eller brukeren ikke har BankID finner du dokumenter for manuell innsending her.