Registrering uten BankID
Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nordea Business uten bruk av BankID
Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nordea Business.
Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nordea Business uten bruk av BankID
Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nordea Business.
Fjerning av eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu.
Legge til Betaling utland for eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu.
Daglig leder eller signaturberettigede kan ta kontakt på chat for å sjekke eksisterende brukere og tilganger.
Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.
I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.
Dette anser vi som gyldig legitimasjon:
- Pass (norsk og utenlandsk)
- Norsk førerkort (begge sider)
- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land
- Norsk utlendingspass (blått pass)
- Bankkort m/bilde fra annen bank(Forside og bakside av bankkort)
For spørsmål kan du kontakte oss på chat.
Dokumenter og kopi av legitimasjon returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.
Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu
Har du ikke signaturrett i selskapet, kan signerte dokumenter og legitimasjon lastes opp herÅpnes i nytt vindu. Skriv bedriftens navn i emnefeltet.
Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.