Slette bruker

Fjerning av eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu.

Betaling utland

Legge til Betaling utland for eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu

Oversikt over brukere

Daglig leder eller signaturberettigede kan ta kontakt på chat for å sjekke eksisterende brukere og tilganger.

Sende inn dokumenter uten BankID

Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.  

Trinn 2: Legitimasjon

I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.

Dette anser vi som gyldig legitimasjon: 

- Pass (norsk og utenlandsk) 

- Norsk førerkort (begge sider)

- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land

- Norsk utlendingspass (blått pass)

- Bankkort m/bilde fra annen bank(Forside og bakside av bankkort)

For spørsmål kan du kontakte oss på chat. 

Trinn 3: Avtalen(e) kan du enkelt returnere via Bedriftens dokumenter

Dokumenter og kopi av legitimasjon returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.

  1. Logg inn på Bedriftens dokumenter 

  2. Trykk på "Ny beskjed"  
  3. Fyll ut tema, emne og beskjed  
  4. Last opp dokumenter ved å trykke på "Legg ved" 
  5. Trykk send

Har du ikke signaturrett i selskapet, kan signerte dokumenter og legitimasjon lastes opp her.  Skriv bedriftens navn i emnefeltet.

Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.    

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager