Registrering uten BankID
Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nordea Business uten bruk av BankID
Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nordea Business.
Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nordea Business uten bruk av BankID
Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nordea Business.
Fjerning av eksisterende nettbankbruker kan du gjøre her.
Legge til Betaling utland for eksisterende nettbankbruker kan du gjøre her.
Daglig leder eller signaturberettigede kan ta kontakt på chat for å sjekke eksisterende brukere og tilganger.
Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.
I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.
Dette anser vi som gyldig legitimasjon:
- Pass (norsk og utenlandsk)
- Norsk førerkort (begge sider)
- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land
- Norsk utlendingspass (blått pass)
- Bankkort m/bilde fra annen bank(Forside og bakside av bankkort)
For spørsmål kan du kontakte oss på chat.
Dokumenter og kopi av legitimasjon returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.
Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu
Har du ikke signaturrett i selskapet, kan signerte dokumenter og legitimasjon lastes opp herÅpnes i nytt vindu. Skriv bedriftens navn i emnefeltet.
Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.