Slette bruker i Nordea Business

Dette skjemaet kan benyttes av nettbankbruker i Nordea Business eller signaturberettiget(e) på vegne av bedriften. Hvis opplysningene fylles korrekt i, vil det i løpet av 3 dager sendes en SMS med varsel om bekreftelse. Nettbankbrukeren eller signaturberettiget signerer da med sin BankID. Hvis nettbankbrukeren ikke har tilgang til andre bedrifter med sin kodebrikke, kan denne kastes i spesialavfall. Hvis brukeren har andre tilganger via sin brikke, beholdes brikken og denne aktuelle bedriften vil forsvinne fra nettbankbrukerens oversikt. 

Der hvor enheten har signaturrett alene, kan eventuelt signaturberettiget ta kontakt på telefon eller chat.

Utmelding av brukere i Corporate Netbank, gjøres av administrator inne i Corporate NetbankÅpnes i nytt vindu

  

Nettbanktilgangen kan avsluttes enten av nettbankbrukeren selv eller signaturberettiget i bedriften.
Velg om du er nettbankbrukeren eller signaturberettiget i bedriften
Ved sletting av disponentrolle i tillegg til brukertilgang i nettbank, vil den generelle muligheten for disponering fjernes. Også disponentens debetkort tilknyttet vil da avsluttes.

Ved sletting av disponentrolle i tillegg til brukertilgang i nettbank, vil den generelle muligheten for disponering fjernes. Også disponentens debetkort tilknyttet vil da avsluttes.

Til dette nummeret, vil SMS med varsel om signering sendes. Når SMS mottas, kan signaturberettiget signere med BankID i Bedriftens dokumenter. Er det flere signaturberettigete, må alle signere.
Til dette nummeret, vil SMS med varsel om signering sendes. Når SMS mottas, kan nettbankbrukeren signere for slettingen med BankID.
Skriv inn mobilnummeret som nettbankbruker i bedriften.

Som behandlingsansvarlig behandler Nordea Bank Abp personopplysninger for å levere produkter og tjenester i henhold til avtalen mellom partene. I tillegg vil Nordea bruke informasjonen for å hjelpe ved forespørsler eller til å etterleve lover og reguleringer. Hvis du ønsker detaljert informasjon om Nordea Banks behandling av personopplysninger, kan du se Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu eller ta kontakt med kundeservice. Du finner kontaktinformasjon på Nordea.com. Personvernpolicyen inneholder informasjon om rettighetene du har i forbindelse med behandlingen av personopplysninger, slik som rett til innsyn, korrigering og dataportabilitet. 

Innsender skal videresende Nordeas personvernpolicyÅpnes i nytt vindu til personer de oppgir personopplysninger til Nordea om. 

Kontakt oss

Spør chatbotten Nova hele døgnet, alle dager