Bedriftens fordeler med eFaktura Bedrift (EHF)
Som fakturamottaker
- Effektiv arbeidsprosess
- Mindre manuelt arbeid
- Færre feilkonteringer
- Reduserte kostnader
- Økt kontroll på fakturaflyt
Enkelt å motta elektroniske fakturaer.
eFaktura Bedrift i Nordea Business gjør det enkelt for små og mellomstore bedrifter å motta elektroniske fakturaer. Ved hjelp av enkle tastetrykk kan man godkjenne og betale inngående elektroniske fakturaer.
Her trengs ingen kostbare investeringer i dyrt utstyr og systemer, kun en pc med internett-tilgang og en avtale om eFaktura Bedrift i Nordea Business.
Har din bedrift allerede avtale om Nordea Business i Nordea? Da trenger du bare en tilleggsavtale (eFaktura Bedrift i Nordea Business) for å kunne ta i bruk tjenesten.
Motta fakturaene direkte som en elektronisk fil.
eFaktura Bedrift via fil gjør det mulig for bedrifter å utveksle elektroniske fakturaer seg i mellom.
Med eFaktura Bedrift kan din bedrift enkelt møte utfordringen knyttet til elektronisk faktura. Både utsteder og mottaker trenger kun èn implementering av filformat og èn kommunikasjonsløsning.
Bedriften kan effektivisere sin fakturaprosess og det er mulig å redusere kostnader forbundet med fakturering og mottak av faktura.
Se vår prisliste for bedriftskunder herÅpnes i nytt vindu