Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Øvrige spørsmål for bedriftskunder

Øvrig

Hvordan kan jeg sende beskjed til rådgiver på en trygg og sikker måte?

Har du avtalt med rådgiver å sende inn dokumenter i forkant av videomøtet? 
Eller vil du sende beskjed til rådgiver på en trygg og sikker måte?  
Slik går du frem

  1. Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu 

  2. Trykk på "Ny beskjed"  
  3. Fyll ut tema, emne og beskjed  
  4. Last opp dokumenter ved å trykke på "Legg ved" 
  5. Trykk send
Hvordan får bedriften endret adresse?

For å oppdatere adressen kan daglig leder eller signaturberettiget ta kontakt med oss på chatÅpnes i nytt vindu eller telefon 232 06002, valg 2, så kan adressen endres.

Hvordan blir jeg kunde?

Kundeforhold for eksisterende bedrifter kan opprettes med BankID herÅpnes i nytt vindu. Gjelder det et AS som skal stiftes, kan du ta kontakt på telefon eller chatÅpnes i nytt vindu så hjelper vi deg i gang.

Hvordan kan Elev-, ungdoms- og studentbedrift bli kunde?

Informasjon om etablering av kundeforhold for elev-, ungdoms- og studentbedrift finner du her.

Jeg er blitt bedt om å legitimere meg i banken, hva godtar dere som legitimasjon?

Vi er pålagt av myndighetene å innhente legitimasjoner. Aktuelle dokumenter og pass kan bringes til en Nordea-filial eller sendes postalt, hvor kopi av pass er påført rett kopi fra notarial myndighet.

Hvor finner jeg Bedriftens dokumenter?

I Bedriftens dokumenter finner du avtaler som er sendt til deg for signering eller gjennomlesning, innlogging kan gjøres herfra.Åpnes i nytt vindu Som "Customer number" benyttes bedriftens organisasjonsnummer.

Hvordan kan min bedrift avslutte sitt kundeforhold?

Henvendelsen om å avslutte kundeforholdet må komme fra den/de som har signaturrett på vegne av bedriften. Besøk Brønnøysundregistrenes hjemmesider www.brreg.no for å se hvilken signaturrett som gjelder for din bedrift.

Dersom en person kan signere alene på vegne av bedriften kan vedkommende logge seg inn på sikker chatÅpnes i nytt vindu for henvendelsen om å avslutte kundeforholdet.

Dersom signaturretten holdes av to eller flere personer sendes en skriftlig anmodning. Dette er et dokument dere produserer selv der det tydelig kommer frem hva dere ønsker å utrette. Dokumentet signeres i henhold til signaturretten og sendes som vedlegg på e-post.

Min bedrift har endret styret/daglig leder

Når bedriftens informasjon endres, er det viktig at vi får beskjed. Se hvordan du kan oppdatere kundeforholdet her.

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tors 08.00-19:00 og til 17:00 på fredager
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager