Oppdatering av kundeinformasjon i eksisterende kundeforhold

Når bedrifter skifter eiere, gjør endringer i styret eller får nye behov er det viktig at opplysningene oppdateres i våre systemer.

Oppdatere legitimasjon

For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens legitimasjon er oppdatert. Vi er pålagt av myndighetene å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Bedrifter som sender inn oppdatert legitimasjon kan sende via Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu, Digital PostkasseÅpnes i nytt vindu eller avtaler et møte på et Nordea-kontorÅpnes i nytt vindu. Har du spørsmål om oppdatering av kundeforhold for din bedrift, kan du starte chat. 

Har du ikke mulighet til å sende inn legitimasjon som nevnt over, ber vi deg ta kontakt med Kundeservice Bedrift. 

Dette anser vi som gyldig legitimasjon:  

• Pass (norsk og utenlandsk)  

• Norsk førerkort (begge sider)

• Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land  

• Norsk utlendingspass (blått pass)

• Bankkort med bilde fra annen bank (her må vi ha kopi av både for-og bakside av bankkortet)

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Kontakt oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Hele døgnet, alle dager