Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Oppdatering av kundeinformasjon i eksisterende kundeforhold

Når bedrifter skifter eiere, gjør endringer i styret eller får nye behov er det viktig at opplysningene oppdateres i våre systemer.

Oppdatere legitimasjon

For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens legitimasjon er oppdatert. Vi er pålagt av myndighetene å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Bedrifter som sender inn oppdatert legitimasjon kan sende via Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu, postalt eller avtaler et møte på et Nordea-kontorÅpnes i nytt vindu. Har du spørsmål om oppdatering av kundeforhold for din bedrift, kan du starte en sikker chat herÅpnes i nytt vindu

Ved postal forsendelse må kopien være påført rett kopi stempel, fra notarial myndighet (f.eks advokat, politi, revisor etc). 

For å sende dokumenter og kopi av pass bruk adresse:

Nordea Bank Norge Abp v/ CS KYC

Postboks 1166 Sentrum

0107 Oslo

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tors 08.00-19:00 og til 17:00 på fredager
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager