Chat med oss Åpnes i nytt vindu Kundeservice Bedrift Ris og ros

Oppdatering av kundeinformasjon i eksisterende kundeforhold

Når bedrifter skifter eiere, gjør endringer i styret eller får nye behov er det viktig at opplysningene oppdateres i våre systemer.

Oppdatere legitimasjon

For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens legitimasjon er oppdatert. Vi er pålagt av myndighetene å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Bedrifter som sender inn oppdatert legitimasjon kan sende via Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu, Digital PostkasseÅpnes i nytt vindu eller avtaler et møte på et Nordea-kontorÅpnes i nytt vindu. Har du spørsmål om oppdatering av kundeforhold for din bedrift, kan du starte en sikker chat herÅpnes i nytt vindu

Har du ikke mulighet til å sende inn legitimasjon som nevnt over, ber vi deg ta kontakt med Kundeservice Bedrift. 

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager