Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Slik oppdaterer du din kundeinformasjon

Når bedrifter skifter eiere eller gjør endringer i styret, er det viktig at opplysningene oppdateres i våre systemer. Under finner du kundeprofilen for å oppdatere kundeinformasjonen. Trenger du veiledning? Nova hjelper deg!

Kundeprofil

For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens informasjon er oppdatert. Oppdatering av opplysninger gjøres via kundeprofil som du finner her. (pdf, 478 KB)Åpnes i nytt vindu

I tillegg til kundeprofilen sendes det inn gyldig legitimasjon, på personer hvor vi ikke har det fra tidligere. Som gyldig legitimasjon godtas pass. 

Oppdatere informasjon uten ny legitimasjon

Når kundeprofilen er utfylt og vi ikke har behov for nye legitimasjoner, kan skjemaet returneres på e-post. For informasjon om innsending kan du starte chat herÅpnes i nytt vindu.

Oppdatere informasjon med legitimasjon

Bedrifter som sender inn kundeprofilen og/eller oppdatert legitimasjon, sender dokumenter og kopi av pass per post eller avtaler et møte på et Nordea-kontorÅpnes i nytt vindu med dokumentene. Ved postal forsendelse må kopien være påført rett kopi stempel, fra notarial myndighet (f.eks advokat, politi, revisor etc)

For å sende dokumenter og kopi av pass bruk adresse:

Nordea Bank Norge Abp v/ CS KYC

Postboks 1166 Sentrum

0107 Oslo

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tors 08.00-19:00 og til 17:00 på fredager
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager