Oppdatere legitimasjon
For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens legitimasjon er oppdatert. Vi er pålagt av myndighetene å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Bedrifter som sender inn oppdatert legitimasjon kan sende via Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu, Digital PostkasseÅpnes i nytt vindu eller avtale et møte på et Nordea-kontor. Har du spørsmål om oppdatering av kundeforhold for din bedrift, kan du starte chat.
Har du ikke mulighet til å sende inn legitimasjon som nevnt over, ber vi deg ta kontakt med Kundeservice Bedrift.
Dette anser vi som gyldig legitimasjon:
- Pass (norsk og utenlandsk) (har du fått det nye norske passet ta kopi av siden med bilde og siden med signatur)
- Norsk førerkort (begge sider)
- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EU/EØS-land (begge sider av kortet)
- Norsk utlendingspass (blått pass)
- Norsk bankkort m/bilde fra annen bank (Forside og bakside av bankkort)
NB! Har du bostedsadresse utenfor Norge må kopi av legitimasjon være bekreftet av en notarial myndighet.