Oppdatere legitimasjon

For at vi skal kunne være en relevant og effektiv bankpartner, er det viktig at bedriftens legitimasjon er oppdatert. Vi er pålagt av myndighetene å ha gyldig legitimasjon på alle våre kunder. Bedrifter som sender inn oppdatert legitimasjon kan sende via Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu, Digital PostkasseÅpnes i nytt vindu eller avtale et møte på et Nordea-kontor. Har du spørsmål om oppdatering av kundeforhold for din bedrift, kan du starte chat. 

Har du ikke mulighet til å sende inn legitimasjon som nevnt over, ber vi deg ta kontakt med Kundeservice Bedrift. 

Dette anser vi som gyldig legitimasjon:  

  • Pass (norsk og utenlandsk) (har du fått det nye norske passet ta kopi av siden med bilde og siden med signatur)
  • Norsk førerkort (begge sider)
  • Nasjonalt ID-kort utstedt av et EU/EØS-land (begge sider av kortet)
  • Norsk utlendingspass (blått pass)
  • Norsk bankkort m/bilde fra annen bank (Forside og bakside av bankkort)

NB! Har du bostedsadresse utenfor Norge må kopi av legitimasjon være bekreftet av en notarial myndighet. 

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Kontakt oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Hele døgnet, alle dager