Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Oppdater BankID på mobil

BankID og nytt SIM-kort

For å logge inn i Nettbank Bedrift, kan du benytte privat BankID. Når du får nytt SIM-kort eller gjør endringer i ditt mobilabonnement, må BankID på mobil slettes i din private nettbank og aktiveres på nytt. I Nordea Nettbank Privat sletter du BankID-avtalen under Innstillinger -> BankID -> Slett BankID.

Slik setter du opp BankID på mobil etter du har slettet den gamle

  1. Ha mobiltelefonen og kodebrikken din klar for hånden.
  2. Test at mobilen din og abonnementet ditt støtter BankID på mobilÅpnes i nytt vindu (testen finner du nederst på siden du kommer til).
  3. Logg inn i Nettbanken og gå til fanen InnstillingerÅpnes i nytt vindu.
  4. Velg BankID i menyen og følg anvisningene. Husk å velge en PIN-kode som er vanskelig for andre å gjette og lett for deg å huske.
  5. Test din BankID på mobilÅpnes i nytt vindu
  6. Ved neste pålogging kan du logge inn med BankID på mobil.

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tors 08.00-19:00 og til 17:00 på fredager
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager