Koronaviruset: løpende informasjon om banktjenester
Vi følger anbefalingene fra Folkehelseinstituttet og gjør det vi kan for å begrense spredningen av viruset. Vi har derfor innført en rekke anbefalinger og nye rutiner for å beskytte kundene og medarbeiderne våre.
Kontakte oss gjennom nett- eller mobilbanken
Vi opplever for tiden stor pågang på telefonen. Bruk gjerne kundeserviceÅpnes i nytt vindu vår. Der finner du svar på de mest stilte spørsmålene fra kundene våre.
Husk at du kan også sende oss en sikker melding i Digital postkasse i nett- eller mobilbank. Vi er også tilgjengelig på chat.
Møte med rådgiver
Vil du snakke med en av våre rådgivere anbefaler vi deg til å sende oss en mail ved å trykke her. Har du spørsmål om finansiering? Da kan du også velge mellom å avtale et videomøte med en av våre rådgivere ved å følge denne linkenÅpnes i nytt vindu.
Dersom du har en avtale om et fysisk møte oppfordrer vi deg til å følge de generelle anbefalingene fra helsemyndighetene, og utsette møtet om du:
- De siste 14 dagene har vært på reise
- Har vært i nær kontakt med en person som er smittet av koronaviruset, eller
- Føler deg dårlig og har symptomer på forkjølelse eller influensa