Retningslinjer rundt Koronautbruddet

Koronaviruset: løpende informasjon om banktjenester

Vi følger anbefalingene fra Folkehelseinstituttet og gjør det vi kan for å begrense spredningen av viruset. Vi har derfor innført en rekke anbefalinger og nye rutiner for å beskytte kundene og medarbeiderne våre.

Kontakte oss gjennom nett- eller mobilbanken  

Vi opplever for tiden stor pågang på telefonen. Bruk gjerne kundeservice vår. Der finner du svar på de mest stilte spørsmålene fra kundene våre. 

Husk at du kan også sende oss en sikker melding i Digital postkasse i nett- eller mobilbank. Vi er også tilgjengelig på chat.

Møte med rådgiver

Vil du snakke med en av våre rådgivere anbefaler vi deg til å sende oss en mail ved å trykke her. Har du spørsmål om finansiering? Da kan du også velge mellom å avtale et videomøte med en av våre rådgivere ved å følge denne linken.

Dersom du har en avtale om et fysisk møte oppfordrer vi deg til å følge de generelle anbefalingene fra helsemyndighetene, og utsette møtet om du:

  • De siste 14 dagene har vært på reise
  • Har vært i nær kontakt med en person som er smittet av koronaviruset, eller
  • Føler deg dårlig og har symptomer på forkjølelse eller influensa