Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Retningslinjer rundt Koronautbruddet

Koronaviruset: løpende informasjon om banktjenester

Vi følger anbefalingene fra Folkehelseinstituttet og gjør det vi kan for å begrense spredningen av viruset. Vi har derfor innført en rekke anbefalinger og nye rutiner for å beskytte kundene og medarbeiderne våre.

Kontakte oss gjennom nett- eller mobilbanken  

Vi opplever for tiden stor pågang på telefonen. Bruk gjerne kundeserviceÅpnes i nytt vindu vår. Der finner du svar på de mest stilte spørsmålene fra kundene våre. 

Husk at du kan også sende oss en sikker melding i Digital postkasse i nett- eller mobilbank. Vi er også tilgjengelig på chat.

Møte med rådgiver

Vil du snakke med en av våre rådgivere anbefaler vi deg til å sende oss en mail ved å trykke heron.aedron@tfirdeb. Har du spørsmål om finansiering? Da kan du også velge mellom å avtale et videomøte med en av våre rådgivere ved å følge denne linkenÅpnes i nytt vindu.

Dersom du har en avtale om et fysisk møte oppfordrer vi deg til å følge de generelle anbefalingene fra helsemyndighetene, og utsette møtet om du:

  • De siste 14 dagene har vært på reise
  • Har vært i nær kontakt med en person som er smittet av koronaviruset, eller
  • Føler deg dårlig og har symptomer på forkjølelse eller influensa