Hvordan få mobilbank?
- Åpne App Store eller Google Play og søk etter "Nordea Mobile"
- Trykk på "Hent" eller "Installer" for å laste ned appen
- Åpne appen og velg innloggingsmetode
- Logg inn første gang med BankID, BankID på mobil eller Nordea ID
Vi anbefaler at du logger inn første gang med Nordea ID for å få den beste opplevelsen av mobilbanken.
Støtter din mobil Touch ID eller Face ID, kan du benytte det neste gang du logger deg inn i mobilbanken.
Hvis du ikke allerede har begynt å bruke mobilbanken, kan du prøve den uten å logge inn. Last ned mobilbanken til smarttelefonen eller nettbrettet ditt, trykk på "Meny" oppe til høyre og velg "Prøv appen i demomodus".
I "Meny" finner du også valutakalkulatoren. Bruk den for å finne ut hva prisen er i en annen valuta.
Om du ikke finner den nye mobilbanken kan det hende at du trenger å gjøre en oppdatering på telefonen din. Hvis dette ikke går kan du selvfølgelig bruke nettbanken gjennom nettleseren på mobilen din.
Kontakt oss
Når du ringer utenfor åpningstid vil du bli betjent av kundeservice Privat. Som Private Banking kunde vil du alltid oppleve å bli prioritert.