Kom i gang med "Kontakt og meldinger"

Din personlige postkasse der du kan kommunisere direkte med oss. Send og motta meldinger med vedlegg og signer avtaler digitalt. Link til «Kontakt og meldinger» finner du i "Logg inn-menyen" oppe til høyre.

Mine meldinger

  • Sende og motta meldinger fra rådgiver, også med vedlegg
  • Se avtaler om eller referat fra nettmøter
  • Finne chat-historikken 

Avtaler og dokumenter 

  • Se alle kontoutskriftene og årsoppgaver
  • Få varsling om renteendringer
  • Få generelle informasjonsbrev fra oss
  • Finne dokumenter som krever signering med BankID (kontoåpning, fullmakter, lånepapir o.l.)

Chat

Her får du rask og effektiv hjelp når du trenger å snakke med oss. 

Videomøte

Her kan du booke et videomøte med rådgiver for å få hjelp med spørsmål om lån, sparing, forsikring og pensjon. Du kan også se og starte avtalte videomøter. I tillegg finner du avtaler om fysiske møter.  

Slik kommer du i gang

  • I nettbanken står «Kontakt og meldinger» øverst på menyen
  • På nordea.no klikker du på “Logg inn” og velger «Kontakt og meldinger» i menyen under “Andre tjenester»
  • I mobilbanken trykker du på «Kontakt» nederst på skjermen. 

Avtaler og dokumenter leveres i samarbeid med e-Boks. 

Hvis du fortsatt mottar papirpost fra oss og ønsker å stoppe det, kan du kontakte oss på chat så ordner vi det

Mandag – fredag 08.00-18.00.  

Kontakt oss

Private Banking

Når du ringer utenfor åpningstid vil du bli betjent av kundeservice Privat. Som Private Banking kunde vil du alltid oppleve å bli prioritert.