Hva med en direktelinje til kundeservice der du alltid er først i køen?

Vi vet at hverdagen kan være travel. Derfor er det viktig for oss å tilby god tilgjengelighet og hos oss slipper du å vente i kø for å få hjelp. Vi har ingen ventetid. 

Våre eksperter har høy faglig kompetanse enten det gjelder ditt private engasjement eller bedriftsengasjement. Vi ivaretar deg, familien din og selskapet ditt og gjør din hverdag enklere. Ingen spørsmål er for vanskelige for oss. Utfordringer og hindringer løser vi sammen. Vi gjør det enkelt for deg. Du tar kontakt, vi løser. 

Vi lytter og forstår og hjelper deg med alt. Vårt viktigste mål er at du blir fornøyd. Vi er tilgjengelig på telefon 23206000Åpnes i nytt vindu, chat eller via melding fra mobilbanken eller nettbanken.

I videoen nedenfor forteller Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct hvordan de jobber.

Vil du vite mer om hva vi kan tilby deg?

Kontakt oss for å finne ut om Nordea Private Banking kan være en god samarbeidspartner for deg. Velg mellom rådgivningsmøte eller telefonsamtale.

Obs! Godta Markedsføring-informasjonskapsler for å vise denne typen innhold fra Nordea

"I Private Banking Direct er du alltid først i køen. Hos oss møter du eksperter med høy faglig kompetanse som hjelper deg, familien din eller selskapet ditt med alt", Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct.

Se flere videoer

Kontakt oss

Mandag – fredag 08.00-18.00.  

Private Banking

Når du ringer utenfor åpningstid vil du bli betjent av kundeservice Privat. Som Private Banking kunde vil du alltid oppleve å bli prioritert.