Hjelp oss med å bli bedre

Hvis du har lyst til å være med på å utvikle fremtidens bank er du velkommen til å være med i kundepanelet vårt.

Vi ønsker at du skal ha en god opplevelse av å være kunde hos oss. At våre tjenester og produkter skal gi deg verdi, at det du ønsker å løse selv er intuitivt og at du finner og forstår informasjonen vi gir. Kundepanelet gjør det enklere for oss å lære av og bli inspirert av deg som er kunde hos oss.  

Som deltaker i kundepanel får du muligheten til å teste nye produkter og løsninger, du gir oss tilbakemelding om opplevelsen din og vi bruker dette i vår videreutvikling.

Belønning til deg

  • Ved å melde deg på panelet i dag er du med i trekningen av Fondsandeler i Nordea Plan Balansert til en kjøpsverdi av kr 5.000, dette er en skattefri premie for den som vinner
  • Videre vil du i hver undersøkelse du deltar i være med i trekningen av et gavekort på 500 kroner

Hva skjer i kundepanelet? 

Du kan delta så mye eller så lite du ønsker. Jo mer du deltar jo mer kan du påvirke hvordan vi utvikler oss. Du vil få muligheten til å svare på ca. seks undersøkelser i året, det vil si én omtrent annenhver måned.  I tillegg kan det hende vi ønsker å invitere deg til dybdeintervju og fokusgrupper. Enkelte forespørsler vil kun bli sendt ut basert på kjønn, alder etc.

Hvem kan delta? 

Du må være over 18 år og personkunde i Nordea Bank. Ansatte i Nordea kan ikke delta i panelet.

Notepad icon - 640x360

Datainnsamling og GDPR

Personvern er høyt prioritert i Nordea. Vi samler bare inn den informasjonen vi trenger til hver enkelt undersøkelse, og databasen for kundepanelet er ikke koblet til kundedatabasen vår. De opplysningene du oppgir vil bli slettet eller anonymisert fortløpende, med unntak av din e-post adresse, kjønn og alder. Opplysningene vi samler inn vil ikke bli brukt til andre formål enn de som er beskrevet her.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss