Hjelp oss med å bli bedre
Hvis du har lyst til å være med på å utvikle fremtidens bank er du velkommen til å være med i kundepanelet vårt.
Vi ønsker at du skal ha en god opplevelse av å være kunde hos oss. At våre tjenester og produkter skal gi deg verdi, at det du ønsker å løse selv er intuitivt og at du finner og forstår informasjonen vi gir. Kundepanelet gjør det enklere for oss å lære av og bli inspirert av deg som er kunde hos oss.
Som deltaker i kundepanel får du muligheten til å teste nye produkter og løsninger, du gir oss tilbakemelding om opplevelsen din og vi bruker dette i vår videreutvikling.
Belønning til deg
- Ved å melde deg på panelet i dag er du med i trekningen av Fondsandeler i Nordea Plan Balansert til en kjøpsverdi av kr 5.000, dette er en skattefri premie for den som vinner
- Videre vil du i hver undersøkelse du deltar i være med i trekningen av et gavekort på 500 kroner
Hva skjer i kundepanelet?
Du kan delta så mye eller så lite du ønsker. Jo mer du deltar jo mer kan du påvirke hvordan vi utvikler oss. Du vil få muligheten til å svare på ca. seks undersøkelser i året, det vil si én omtrent annenhver måned. I tillegg kan det hende vi ønsker å invitere deg til dybdeintervju og fokusgrupper. Enkelte forespørsler vil kun bli sendt ut basert på kjønn, alder etc.
Hvem kan delta?
Du må være over 18 år og personkunde i Nordea Bank. Ansatte i Nordea kan ikke delta i panelet.