PB-advisor-headset-woman-small
Informasjon om Nordea og Danske Bank

Her har vi samlet noen spørsmål og svar til deg som kunde.

Nordea Private Banking Kundeservice
Direktelinje til kundeservice og først i køen

Vi vet at hverdagen kan være travel. Derfor er det viktig for oss å tilby god tilgjengelighet, sier Elisabeth Giske, leder Private Banking Direct.

La oss utvikle formuen din!

Med vårt omfattende tilbud av tjenester som dekker alle aspekter ved formuesforvaltning, finner vi muligheter og løsninger som er skreddersydd til behovene dine og livssituasjonen din. 

La oss sammen gå gjennom den økonomiske situasjonen din og utarbeide en langsiktig, bærekraftig plan for å ta vare på og utvikle din, din families og ditt selskaps økonomi for fremtiden. Hos oss får du hjelp til alt fra vanlige bankærender til forretningsaktiviteter der det trengs ekspertkompetanse.  

Som kunde i Nordea Private Banking har du tilgang til en egen rådgiver, en personlig veileder som er tilgjengelig for deg når du trenger en sparringspartner eller noen å spørre om råd. Vi tror helt enkelt på nære og personlige relasjoner. Det er slik vi jobber!

Kontakt oss

Mandag – fredag 08.00-18.00.  

Private Banking

Når du ringer utenfor åpningstid vil du bli betjent av kundeservice Privat. Som Private Banking kunde vil du alltid oppleve å bli prioritert.