Mobilbank

Det blir enda enklere og raskere å løse oppgaver når du er på farten. Nå kan du skanne faktura, ha møte med rådgiver, sperre kort, kjøpe og selge fond direkte i appen.

Dette er noe av det du kan gjøre:

  • Få oversikt over saldo på lån, pensjon og plasseringer
  • Bestem hva som skal vises på startsiden
  • Sperr kort og se PIN-kode
  • Handle fond direkte i mobilbanken
  • Skann og betal regninger med fakturaskanner
  • Navngi konto og kort enkelt direkte i appen

Nyheter i mobilbanken

Gjør startsiden til din egen

Mobilbank-appen
Velg selv hvilke kontoer og snarveier du vil ha og rekkefølgen de skal stå i. Navngi kontoer direkte i appen og velg om du ønsker appen på norsk eller engelsk.

Sperr kort og se PIN-kode

Mobilbank-appen
Se PIN-koden til kortene dine, sperr kortet midlertidig og aktiver det igjen. Du kan også sperre kortet permanent, og et nytt sendes deg automatisk. Det nye kortet får du også digitalt, slik at du kan bruke det med Apple Pay eller Google Pay med én gang.

Sparing og fondshandel

Mobilbank-appen
Få full oversikt over din sparing, og se gode visuelle fremstillinger over fond og aksjer. Du kan se utviklingen av sparingen din, og endre månedlig sparebeløp. I tillegg kan du kjøpe og selge fond, direkte i appen.  

Skann og betal regninger

Mobilbank-appen
Betal regninger ved å skanne KID og kontonummer på papirfaktura med kamerafunksjonen. Mulighet for å ha fakturaskanner på din startside. Avtalegiro og eFaktura vil dukke opp før utløpsdato, slik at du kan bekrefte og legge til forfall.

Full oversikt over kortbruk

Mobilbank-appen
Hvis du i tillegg til mobilbanken har lastet ned Nordea Wallet, kan du ha dette på startsiden i mobilbanken. Da får du en oversikt over kortbruken din fordelt på kort, kategorier, uker, måneder og år. Mer om Nordea Wallet.Åpnes i nytt vindu

Enkelt å få hjelp og svar

Mobilbank-appen
Du når oss via chat og telefon hele døgnet, alle dager. Ha møte med rådgiver direkte i mobilbanken. Er du Premiumkunde kan du booke møter i mobilbanken. Du finner også en oversikt over våre produkter og tjenester.

Tekniske krav til bruk av mobilbanken

  • iPhone: Minimum iOS 10.0
  • Android: Minimum OS 5.0

Av sikkerhetsmessige årsaker er "Nordea Mobile" utviklet til iOS 10 og Android 5.0. Om du ikke finner den nye mobilbanken kan det skyldes at du trenger å oppdatere operativsystemet på telefonen din. Hvis dette ikke er mulig kan du alltid kunne bruke nettbanken gjennom nettleseren på din smarttelefon.  

Prøv en enklere bankhverdag

Du kan sende APP til 06001 via SMS og få tilsendt link til nedlasting av mobilbanken, eller du kan skanne QR-koden som du finner lenger opp på siden.

Last ned Åpnes i nytt vindu