Woman working with flowers in garden store.

Telefonbank

Med en egen kode for Telefonbank og en telefon med stjerne- og firkanttast, kan du utføre enkle banktjenester som å sjekke saldo og overføre penger mellom egne konti. Har du glemt koden kan du bestille en ny nedenfor.

Dine fordeler med Telefonbank:

  • En rekke automatiske tjenester tilgjengelig 24 timer i døgnet.
  • Innhente kontoinformasjon.
  • Overføre penger mellom egne konti.
  • Med tilgang til Nettbank kan du også betale regninger via telefon.

Slik bruker du Telefonbanken

  1. Ring 232 06001 og tast 1
  2. Tast ditt kontonummer
  3. Tast din kode
  4. Du får nå opplest saldo og disponibelt beløp på din konto
Du kan velge mellom følgende tjenester i Telefonbanken:
MenyTjeneste
Valg 10Kontoinformasjon
Valg 11For transaksjoner 
Valg 12For saldo og disponibelt beløp på en annen av dine konti
Valg 13For saldo og renter ved årsskiftet
Valg 20Nettbetaling og overføring mellom egne konti
Valg 21For betaling av regninger (Nettbetaling)*
Valg 22For overføring mellom egne konti
Valg 30Sperring av kort
Valg 31For sperring av mistet eller stjålet kort
Valg 32For å endre koden til Telefonbanken
Valg 40Kundeservice og rådgivning
Vi hjelper deg med spørsmål om daglig bruk av banken
*)Dersom du har tilgang til vår Nettbank, kan du også betale regninger via telefonen. I tillegg til koden til Telefonbanken, må du bruke sikkerhetskortet. Hvis du ikke har Nettbank, kan du bestille Nettbank her. Du kan også ringe 232 06001 for kundeservice, eller bestille møte med rådgiver via chat.

Priser

Betalingstjenester via Telefonbank er priset som tilsvarende tjeneste i Nettbank Privat.

Øvrige tjenester er gratis.

Etablering av Telefonbank-tjenesten er gratis.

Telefonkostnader ved å ringe 232 06001 og 232 06002
Spesifikasjon Pris
Fra fasttelefon innenlandsPris vil avhenge av teleoperatør og abonnement*
Fra mobiltelefon og utlandetPris vil avhenge av teleoperatør og abonnement*

*) Med vårt 8-sifrede telefonnummer er det ingen ekstra kostnad ved inkluderte ringeminutter.