Søk om kontokreditt

Har du spørsmål om hvordan du fyller ut søknaden, spør vår Kundeservice om hjelp. Vi er her alle dager, hele døgnet!

Lånebeløp

Du kan benytte knappen "Forrige" nederst på de neste sidene, dersom du ønsker å gå tilbake til siden foran. Merk at alle felt merket med en stjerne, må fylles ut før du kan gå til neste side.

 

For å søke om kontokreditt hos oss må du være kunde, og det forutsettes et ryddig kundeforhold over tid.

Dersom du ønsker å flytte hele ditt kundeforhold til oss, ta kontakt med Kundeservice på 232 06001 for veiledning.

In order to qualify for an overdraft facility in Nordea you need to have a customer relationship with us and a clean credit history.

If you want to move your entire customer relationship to Nordea, please contact Customer Service on 232 06001 for guidance.

 

Har du betalingsanmerkning(er) kan du dessverre ikke få kontokreditt hos oss.

 
 
Dagens situasjon

Her setter du opp all gjeld du har før nytt lån.

Du må være kunde i Nordea for å søke om forbrukslån. Har du spørsmål, kontakt Kundeservice på 232 06001.

 
Her fyller du inn summen av lån du har med sikkerhet i egen bolig/hytte i dag. Er du usikker så spør oss via Chat.
 
Her fyller du inn summen av låndu har f.eks. lån med sikkerhet i bil. Er du  usikker så spør oss via Chat.
 
 
 
Om lånesøker

Personlig informasjon om lånesøker

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv inn barn 1 xx år, barn 2 xx år ...
 
Her legger du inn samlet inntekt for alle i husstanden.