Dokumenter 

  • Se alle kontoutskriftene og årsoppgaver
  • Få varsling om renteendringer
  • Få generelle informasjonsbrev fra oss
  • Finne dokumenter som krever signering med BankID (kontoåpning, fullmakter, lånepapir o.l.)

Mine meldinger

  • Sende og motta meldinger fra rådgiver, også med vedlegg
  • Se avtaler om eller referat fra nettmøter
  • Finne chat-historikken
  • Normal svartid hvis du sender skriftlig melding til oss er 3-5 dager 

Raskeste vei til hjelp

For rask hjelp anbefaler vi våre løsninger i mobilbanken og nettbanken.  

I mobilbanken eller nettbanken under siden "Hjelp" finner du svar på mange spørsmål og enkle løsninger for rask hjelp. Alternativt kan du gå til “Kundeservice” øverst på denne siden. 

Dersom du ikke finner svar i mobilbanken eller nettbanken eller på vår nettside anbefaler vi at du kontakter oss via chat. Her får du rask og effektiv hjelp.

Tips! Aktiver varsler for nye meldinger

"Avtaler og dokumenter" leveres i samarbeid med e-Boks. Du kan aktivere varsler for nye meldinger du får under "Avtaler og dokumenter." 

Slik gjør du: 

  • Gå til e-boks.comÅpnes i nytt vindu
  • Logg deg inn
  • Under «Meny», «Registrering avsendere» og på «Bank og finans» trykk «Velg kategori»
  • Trykk på «Nordea» og «Registrer»

Hvor finner jeg mine meldinger, avtaler og dokumenter?

Er du ikke kunde i Nordea: 

  • Trykk på "logg inn" i toppmenyen.
  • Deretter "Kontakt og meldinger" under Andre tjenester - Privat.
  • Logg inn med BankID
  • Velg "Ny melding" eller "Dokumenter".

Er du kunde i Nordea: 

  • «Mine meldinger» finner du i nettbanken eller mobilbanken under «Hjelp» og deretter «Mine meldinger og chat historikk».
  • «Dokumenter» finner du i nettbanken under din «Profil» (navnet ditt oppe til høyre). I mobilbanken finner du det under «Profil» nederst i høyre.

"Dokumenter" leveres i samarbeid med e-Boks. 

Hvis du fortsatt mottar papirpost fra oss og ønsker å stoppe det, kan du kontakte oss på chat så ordner vi det