Ditt kundeforhold blir ikke påvirket
Du som kunde behøver ikke å foreta deg noe som følge av dette. Våre tjenester, dine kontoer og tjenestene du bruker fortsetter å fungere som før. Dersom du trenger å komme i kontakt med oss, kontakter du oss på vanlig måte via chat eller telefon.
Nordea vil fortsette virksomheten som vanlig og vi har samtykke fra myndighetene til å flytte hovedkontoret per 1. oktober 2018.
Ønsker du mer detaljert informasjon om visse konsekvenser av denne flyttingen bl.a opplysninger om bankens nye navn, tilsynsmyndighet, innskuddsgarantidekning og investorkompensasjonsordning, samt om endringer i de Generelle vilkår for innskudd og betalingstjenester, kan lese om dette i vedlegget (pdf, 84 KB)Åpnes i nytt vindu.
Fordelen med medlemskap i EUs Bankunion
Nordea vil nå forholde seg til Bankunionen i EU, det samme regulatoriske rammeverket som andre store europeiske banker, og dette vil gjøre det mulig for oss å tilby konkurransedyktige og kundevennlige løsninger som gjør din bankhverdag enklere, raskere og tryggere.