Nordea Panel

Nordea Customer Panels - ideas 

Bli med i Nordea Panel

Hjelp oss med å bli bedre

Meld deg på her

Hjelp oss med å bli bedre

Hvis du ønsker å påvirke Nordeas fremtid, er du velkommen til å være med i et av Nordeas paneler. Panelene er åpne for både Nordea-kunder og ikke-kunder.  

Medlemskapet betyr:

  • Vi vil fra tid til annen invitere deg til å delta i nettundersøkelser og andre undersøkelser som er relevante for deg.
  • I bytte for tiden din får du en direkte kommunikasjonslinje til Nordea: Dine tanker om våre produkter, tjenester og ideer går rett til de som er ansvarlige for dem.  

Hvis du er interessert, kan du lese mer under og melde deg på. Vi setter pris på at du deltar! 

Hilsen fra oss i Customer Insight Team 

Vil du være med i Nordea Panel? Spørsmål og svar om Nordeas paneler Vil du være med i Nordea Panel?

Ja, jeg vil være med!

 
 
 
  • Bli med i Nordea Consumer Panel og si hva du som personkunde mener om banken.
  • Bli med i Nordea Corporate Panel og si hva du som bedriftskunde, dvs. den som tar bankrelaterte beslutninger i bedriften, mener om banken.
  • Bli med i Nordea Private Banking Panel og si hva du mener om banken som private banking-kunde, dvs. at du har tilgang til en private banking-rådgiver og spesialister på formueplanlegging som tilbyr deg rådgivning knyttet til din personlige og din privateide bedrifts formue og investeringer.
Spørsmål og svar om Nordeas paneler
Hvorfor et panel?
Svar:

Hvor godt Nordea lykkes med sin virksomhet, avhenger av hvilken verdi du synes vi tilfører. For å sikre at vi oppfyller de behovene og forventningene du har, ønsker vi å høre hva du mener om tjenestene, produktene og kommunikasjonen vår, osv.

Panelene er åpne for både kunder og ikke-kunder.

Hva må jeg gjøre?
Svar:

Vi vil fra tid til annen sende deg en e-post (eller muligens også en SMS) der vi inviterer deg til å delta i en nettundersøkelse. Du kan da velge å klikke på lenken du finner i e-posten og svare på undersøkelsen når du har tid, eller du kan velge å ignorere e-posten. Det kan også hende vi kontakter deg for å høre om du er interessert i å hjelpe oss på andre måter, for eksempel i en fokusgruppe. 

Vil jeg bli bedt om å oppgi personopplysninger?
Svar:

Vi vil gjerne ha basisinformasjon om deltakerne og deres generelle engasjement og interesse for bankspørsmål. Derfor vil den første undersøkelsen du mottar, omfatte utvalgte demografiske spørsmål. Svarene dine vil hjelpe oss med å sørge for at vi bare sender deg undersøkelser som er relevante for deg.

Alle svar vil bli lagret trygt. Her kan du lese mer om våre generelle betingelser for behandling av personopplysningerÅpnes i nytt vindu

Merk deg at du aldri vil bli bedt om å oppgi sensitiv informasjon som påloggings-, konto- eller kortinformasjon. Du vil heller aldri bli bedt om å installere programvare.

Vil jeg bli utsatt for spam?
Svar:

Nei. Du vil ikke motta markedsførings- eller salgsfremmende materiale, og vi vil kun benytte kontaktinformasjonen din i forbindelse med panelene. 

Får jeg se resultatene av undersøkelsene?
Svar:

Vi kommer av og til til å sende deg informasjon om de siste resultatene av tilbakemeldingene fra panelene. Vi setter stor pris på at du deltar, og vi ønsker å fortelle deg hvordan vi bruker dine tilbakemeldinger til å bli bedre.

Hva får jeg igjen for deltakelsen?
Svar:

En bank som er nyttigere og tilfører deg større verdi. Muligheten til å si hva du mener og bli hørt av Nordea. I noen undersøkelser vil det også være mulig å vinne premier.

Kan jeg si opp medlemskapet?
Svar:

Det kan du selvsagt gjøre når som helst. Da klikker du bare på lenken  "Jeg ønsker ikke å sitte i Nordeas kundepanel lenger" i e-posten fra oss.

Hvem står for innsamlingen, analysen og rapporteringen av data?
Svar:

Nordea har et Customer Insight-team som står for innsamlingen, analysen og rapporteringen av data. 

Kan jeg svare anonymt?
Svar:

Nordea garanterer at de svarene du gir i undersøkelsene, alltid rapporteres som en del av en gruppe og at navnet og e-postadressen din aldri vil forekomme i en rapport. Men navnet, e-postadressen, demografisk informasjon og tilbakemelding vil bli lagret i vår database. Disse opplysningene sikres og er konfidensielle. 

Her  kan du lese mer om våre generelle regler for behandling av personopplysningerÅpnes i nytt vindu.