Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Slik endrer du eksisterende Nettbank Bedrift-avtale

Last ned skjemaer for å endre eller bestille tillegg til din avtale om Nettbank Bedrift.

Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nettbank Bedrift

Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nettbank Bedrift.

Velg skjema og fyll ut. Skjemaet signeres iht. firmaattest.

Trinn 2: Legitimasjon

I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.

Legitimasjonen på alle brukere må være bekreftet rett kopi av pass, foretatt av notarial myndighet (som finansinstitusjon, advokat, autorisert regnskapsfører og postfunksjonær). 

Postal forsendelse med dokumenter og kopi av legitimasjon sendes til:

Nordea Bank Norge Abp v/ CS Dagligbank

Postboks 1166 Sentrum

0107 Oslo

Dere kan også legitimere dere på et Nordea-kontor. Avtal tid ved å ringe oss på 232 06002 eller kontakt oss på chat.

Trinn 3: Avtalen(e) kan du enkelt returnere via Bedriftens dokumenter

For brukere som allerede er legitimert med pass, kan dokumentene returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.

  1. Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu 

  2. Trykk på "Ny beskjed"  
  3. Fyll ut tema, emne og beskjed  
  4. Last opp dokumenter ved å trykke på "Legg ved" 
  5. Trykk send

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss man-tors 08.00-19:00 og til 17:00 på fredager
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager