Chat med oss eller spør Nova Kundeservice Bedrift

Slik endrer du eksisterende Nettbank Bedrift-avtale

Last ned skjemaer for å endre eller bestille tillegg til din avtale om Nettbank Bedrift.

Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nettbank Bedrift

Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nettbank Bedrift.

Velg skjema og fyll ut. Skjemaet signeres iht. firmaattest.

Slette bruker

Fjerning av eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu.

Betaling utland

Legge til Betaling utland for eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu

Trinn 2: Legitimasjon

I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.

Dette anser vi som gyldig legitimasjon: 

- Pass (norsk og utenlandsk) 

- Norsk førerkort

- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land

- Norsk utlendingspass (blått pass)

- Bankkort m/bilde fra annen bank(Forside og bakside av bankkort)

For spørsmål kan du kontakte oss på chat.

Trinn 3: Avtalen(e) kan du enkelt returnere via Bedriftens dokumenter

Dokumenter og kopi av legitimasjon returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.

  1. Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu 

  2. Trykk på "Ny beskjed"  
  3. Fyll ut tema, emne og beskjed  
  4. Last opp dokumenter ved å trykke på "Legg ved" 
  5. Trykk send

Har du ikke signaturrett i selskapet, kan signerte dokumenter og legitimasjon lastes opp herÅpnes i nytt vindu

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Ring oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Ring oss hele døgnet, alle dager