Last ned
Bestille eFaktura BedriftÅpnes i nytt vindu
Tjenestebeskrivelse for eFaktura Bedrift via filÅpnes i nytt vindu
Enkelt å motta elektroniske fakturaer.
eFaktura Bedrift i Nordea Business/Nettbank Bedrift gjør det enkelt for små og mellomstore bedrifter å motta elektroniske fakturaer. Ved hjelp av enkle tastetrykk kan man godkjenne og betale inngående elektroniske fakturaer.
Her trengs ingen kostbare investeringer i dyrt utstyr og systemer, kun en pc med internett-tilgang og en avtale om eFaktura Bedrift i Nordea Business/Nettbank Bedrift.
Har din bedrift allerede avtale om Nordea Business/Nettbank Bedrift i Nordea? Da trenger du bare en tilleggsavtale (eFaktura Bedrift i Nordea Business/Nettbank Bedrift) for å kunne ta i bruk tjenesten.
Motta fakturaene direkte som en elektronisk fil.
eFaktura Bedrift via fil gjør det mulig for bedrifter å utveksle elektroniske fakturaer seg i mellom.
Med eFaktura Bedrift kan din bedrift enkelt møte utfordringen knyttet til elektronisk faktura. Både utsteder og mottaker trenger kun èn implementering av filformat og èn kommunikasjonsløsning.
Bedriften kan effektivisere sin fakturaprosess og det er mulig å redusere kostnader forbundet med fakturering og mottak av faktura.
Se vår prisliste for bedriftskunder herÅpnes i nytt vindu