I kø for saldo?

Sjekk saldo køfritt hvor du vil, når du vil!

Behovet for å vite hvor mye man har på konto kan dukke brått opp. Som kunde i Nordea har du mange muligheter til å få svar på det - når som helst og når du trenger det!

Her får du en oversikt over hvordan du enkelt kan få saldo på konto uten å måtte snakke med en av våre rådgivere.

De automatiske tjenestene er tilgjengelige hele døgnet hele året.

Via mobiltelefon

Har du en smarttelefon har du mange muligheter til å sjekke saldo. Selv om du har en telefon du ikke kan installere apper på, kan du bruke SMS-bank, SMS-varsling og Mobilbank via nettleser.

  • Mobilbank-app
    Har du installert vår Mobilbank-app og satt opp forenklet innlogging trenger du kun ditt fødsels- og personnummer og PIN-koden for å sjekke saldo.
  • Mobilbank via nettleser
    Du kan får tilgang til Mobilbanken via telefonens nettleser på www.nordea.no/mobilbankÅpnes i nytt vindu. Du logger inn på samme måte som i appen.
  • SMS-bank
    Med SMS-bank kan du sende S til 06001 og du får en SMS med kontoens saldo. Forutsetter at tjenesten er aktivert i Nettbanken. Tjenesten er priset.
  • SMS-varsling
    Med SMS-varsling får du tilsendt saldo på et valgt tidspunkt - helt automatisk. Settes enkelt opp i Nettbanken. Tjenesten er priset.

Via nettleser på datamaskin og nettbrett

Logg inn i Nettbanken og du får en full oversikt over alle dine konti. Husk å sette opp BankID på mobil slik at du ikke er avhengig av sikkerhetskortet for å logge inn.

Minibank

Du kan få saldo og transaksjonsoversikt i våre minibanker. Søk etter minibank.

Ringe til banken

Ønsker du å ringe til banken for å få saldo, er Telefonbanken den enkleste løsningen. Det eneste du trenger er en telefonbankkode som du identifiserer deg med. Tjenesten er automatisk så det er ingen ventetid og den fungerer på alle telefoner som har taster (ikke dreieskive).

Trenger du hjelp til å komme i gang?

Vil du ta i bruk noen av de ovennevnte tjenestene kan du ta kontakt med 06001 eller gå innom et av våre kontorer og snakke med en rådgiver. da kan du få hjelp til å sette opp tjenestene eller instruksjoner på hvordan du gjør det selv.