Registrering uten BankID

Trinn 1: Velg tillegg for endring/bestilling til din Nordea Business/Nettbank Bedrift uten bruk av BankID

Nedenfor finner du skjemaer for endring eller tillegg i avtalen for Nordea Business/Nettbank Bedrift.

Slette bruker

Fjerning av eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu.

Betaling utland

Legge til Betaling utland for eksisterende nettbankbruker kan du gjøre herÅpnes i nytt vindu

Oversikt over brukere

Daglig leder eller signaturberettigede kan ta kontakt på chat for å sjekke eksisterende brukere og tilganger.

Sende inn dokumenter uten BankID

Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.  

Trinn 2: Legitimasjon

I tillegg til ovennevnte dokumenter trenger vi legitimasjon på alle nettbankbrukere.

Dette anser vi som gyldig legitimasjon: 

- Pass (norsk og utenlandsk) 

- Norsk førerkort (begge sider)

- Nasjonalt ID-kort utstedt av et EØS-land

- Norsk utlendingspass (blått pass)

- Bankkort m/bilde fra annen bank(Forside og bakside av bankkort)

For spørsmål kan du kontakte oss på chat. 

Trinn 3: Avtalen(e) kan du enkelt returnere via Bedriftens dokumenter

Dokumenter og kopi av legitimasjon returneres i Bedriftens dokumenter. Her kan signaturberettiget logge inn og laste opp dokumentet.

  1. Logg inn på Bedriftens dokumenterÅpnes i nytt vindu 

  2. Trykk på "Ny beskjed"  
  3. Fyll ut tema, emne og beskjed  
  4. Last opp dokumenter ved å trykke på "Legg ved" 
  5. Trykk send

Har du ikke signaturrett i selskapet, kan signerte dokumenter og legitimasjon lastes opp herÅpnes i nytt vindu.  Skriv bedriftens navn i emnefeltet.

Dersom signaturberettigede eller nettbankbrukeren ikke har BankID kontakt oss på telefon 232 06002 (man-fre 08-17) for å sende inn dokumentene.    

Spør Nova hele døgnet, alle dager

Kontakt oss

Kontakt oss mandag-fredag 08.00-17.00.
Sperring av bedriftskort: Hele døgnet, alle dager